נחשו בכמה? אביבית בר זוהר מוכרת את "שמלת המזל" בה הכירה את קווין

אביבית בר זוהר פותחת את ארון הבגדים שלה ומציעה למכירה פריטים יד שניה. בין השלל, "שמלת המזל" בה הכירה את בעלה לעתיד קווין. אז כמה תעלה השמלה עם הברכה?

אביבית בר זוהר

אולי היא מתחילה לחסוך לקראת החתונה או ייתכן והיא מפנה מקום לקראת סבב שופינג חדש, אבל אביבית בר זוהר עושה אירית רחמים ופותחת את הארון שלה להמונים. המאורסת הטרייה מוכרת בגדים ופרטי לבוש אחרים שאין לה צורך בהם יותר וכולם מוזמנים.

כתבות נוספות:

בין הפריטים אותם היא מעבירה הלאה תוכלו למצוא את "שמלת המזל" בה הכירה בר זוהר את בעלה לעתיד קווין צרפתי. הכלה לעתיד, ששנים רבות חיכתה למיועד בוחרת להעביר את המזל הטוב לרווקות שבקהל וכעת אחת מהעוקבות שלה מוזמנת לרכוש את השמלה אותה לבשה בר זוהר ביום בו פגשה את צרפתי לראשונה, מי יודע – אולי זה יביא לה את הברכה וזה ייגמר שוב בחתונה.

אביבית בר זוהר
צילום: אינסטגרם

אז ברת המזל הראשונה שתתקשר לבר זוהר ותשריין לעצמה את השמלה המקודשת, תיאלץ להיפרד למרבה ההפתעה מ-500 שקלים בלבד. סכום הוגן בהחלט עבור פריט עם משמעות כזו גדולה. נו, השתכנעתם?

כזכור, בתחילת החודש קיבלה יוצאת הריאליטי הצעת נישואים מרגשת במרקש שבמרוקו מקווין, בן זוגה בשנה וחצי האחרונות לאחר שנים רבות של מערכות יחסים כושלות. בר זוהר קיבלה טבעת מרשימה עם יהלום בגודל 6.5 קראט וכעת אנחנו מחכים לראות מתי תקבע החתונה.

קווין צרפתי, אביבית בר זוהר
צילום: אינסטגרם