קבלו אותה: כל מה שאתם צריכים לדעת על עדן גולן, הנציגה שלנו לאירוויזיון

רגע לפני שעדן גולן תייצג את ישראל באירווזיון 2024 שייערך בשוודיה, קבלו כמה דברים על הזמרת הצעירה שאתם חייבים לדעת

עדן גולן
עדן גולן | צילום: אינסטגרם

בסיומו של גמר מותח, זכתה אתמול בערב עדן גולן בכרטיס הנכסף לייצוג ישראל באירווזיון לאחר שהעפילו בקרב צמוד על אור כהן. רגע לאחר הזכייה המשמחת, הרשת התמלאה בכותרות על הצעירה בת ה-20 שעומדת להתחרות באחת השנים הכי קשות לישראל בתחרות האירופית, בעקבות מלחמת "חרבות ברזל" המתרחשת בארץ.

אז מי היא הנציגה שלנו שהולכת להביא לנו כבוד בעולם ועומדת להתמודד עם קריאות אנטי ישראליות? גולן, בת עשרים, נולדה ב-2003 בכפר סבא, בגיל חמש וחצי עברה עם משפחתה למוסקבה. כשהייתה בת 12 השתתפה בתחרות לבחירת נציג רוסי לאירווזיון הילדים של 2015 והגיעה למקום החמישי.

מאז, היא לא הפסיקה להתחרות ולנסות לפרוץ והשתתפה בעוד כמה תוכניות עד שב-2022 חזרה לישראל עם משפחתה, מאז היא מתגוררת בישראל ופעילה בעיקר ברשת החברתית טיקטוק, והסרטונים שלה לרוב מגיעים לאלפי צפיות. בשנתיים האחרונות הוציאה ארבעה סינגלים. בנוסף, אחד התחביבים שלה הוא ריקוד ואולי זיהיתם אותה בקליפ "תיק קטן" של נס וסטילה. בשנה שעברה היא התייחסה לא מעט לנועה קירל ול"יוניקורן", ושיתפה את הריקוד של הקליפ וגם עשתה איתה "דואט". בשנה שעברה במהלך שידור "האח הגדול" לא מעט אנשים השוו אותה לדיאן שוורץ וטענו שהיא דומה לה.

@golaneden_music ‏ ‏מי ראה את הקליפ?👛🤏🏽😍 @@Lilnessss@@Dor_stilla1##תיקקטן ♬ תיק קטן (טיקטוק 2) - נס & סטילה

@golaneden_music #duet with @Eurovision #Eurovision2023 !!‏בהצלחה @Noa Kirel ♬ original sound - Eurovision

כרגע, אין לגולן בן זוג והיא ממש לא אוהבת ששואלים אותה על חיי הזוגיות שלה. רגע לפני הגמר היו לה 61.5 אלף עוקבים ונכון לעכשיו, אחרי הזכייה עלו לה ל- 87.2 אלף. רגע אחרי ההכרזה, פורסם בעמוד הרשמי של האירווזיון סרטון של גולן, אמנם הוא הפך לוויראלי אבל לאו דווקא מהסיבות הנכונות. לצערנו זכתה למאות תגובות פרו פלסטינים, דגלי אש"ף וקריאות להפסד.