"היא התנצלה מהלב": גל רובין עשתה סולחה עם נטשה ודורין דותן

אחרי חילופי הדברים הקשים של נטשה חליל, הריבים עם דורין דותן, גיא שיקר וגיא רוזן נראה שגל רובין קיבלה התנצלות והחליטה לסלוח ולהמשיך הלאה

זמן צפייה: 06:20

השבוע נפתח בטונים צורמים, כאשר שיח קשה מאוד התקיים במהלך שידור "מהדורת השבט" בערוץ 13, אז ישבו באולפן גיא שיקר, אלית מוסאיוף ונטשה חליל ושוחחו עם גל רובין שדיברה מהבית והטיחו בה דברים קשים. "את שיחקת את המשחק בצורה מגעילה" אמרה נטשה ואפילו אמרה משפט לא פשוט כשהתוודתה: "אני מצטערת שאי פעם הכרתי את גל, גם במשחק וגם בחיים האמיתיים".

כתבות נוספות במדור סלבס:

אתמול, כמה מכוכבי הישרדות, הגיעו לחגוג במסיבת פורים השנתית של קבוצת התקשורת פרטנר במתחם אקספו תל אביב ולמרבה ההפתעה הציגו סולחה מרשימה! נראה ששיקר, גיא רוזן, דורין דותן ונטשה שהגיעו לשמוח באירוע החליטו להיות בוגרים ולשים את כל המשקעים מאחור ולהשלים עם גל רובין שהגיעה עם בן זוגה. למרות התמונות ששידרו חיוכים והקרבה המפתיעה, יצאנו לבדוק מה באמת עמד מאחורי התמונות והאווירה הטובה.

גל רובין ובן זוגה, דורין דותן ונטשה חליל
גל רובין ובן זוגה, דורין דותן ונטשה חליל | צילום: אור גפן

"נטשה ניגשה אלי והתנצלה מהלב ממש" סיפרה לנו בבלעדיות גל רובין, "היא אמרה שזה יצא לה בלהט הרגע וזה חסר כל משמעות. קיבלתי, והמשכנו הלאה". עוד הוסיפה השורדת והאמא לשישה שגם שיקר, דורין וגיא רוזן התנצלו והאווירה השתנתה. "פתאום היה ערב נטול אמוציות משחקיות. היה לי ממש כיף איתם! שמחה על זה".

גל רובין ונטשה חליל
גל רובין ונטשה חליל | צילום: אור גפן
גיא שיקר וגל רובין
גיא שיקר וגל רובין | צילום: אור גפן

נטשה חליל, גל רובין
נטשה חליל, גל רובין | צילום: יח''צ