סופי וחתום: כוכבת "הישרדות" ורד ספיבק התגרשה מבעלה

כוכבת "הישרדות" והמאפרת המוכרת ורד ספיבק הצליחה לשמור את המשבר בזוגיות עם בעלה מתחת לרדאר וכעת, התגרשו ברבנות באופן רשמי

ורד ספיבק ואלי ניסן
ורד ספיבק ואלי ניסן | צילום: אינסטגרם

השורדת לשעבר והמאפרת ורד ספיבק אמנם מקפידה לחשוף את שגרת היום שלה ברשתות החברתיות, אבל על נושא אחד ומשמעותי בחיים שלה היא נמנעה מלדבר. בשנתיים האחרונות היא החליטה לעשות שינוי, שלדבריה השפיע גם על הזוגיות שלה ועל חיי המשפחה כולה. כעת בסטורי באינסטגרם חושפת ספיבק כי היא ובן זוגה לשעבר, המוזיקאי אלי ניסן נפגשו אתמול על מדרגות הרבנות והתגרשו באופן רשמי.

"לקח כמה זמן שלקח עד שהגענו להבנות והסכמות שלנו ואתמול חתמנו, לא הבנתי למה אני לא ישנה כמה ימים, אמרתי 'מה? לא יכול להיות שזה כל כך משפיע'. אני כבר שנתיים במקום אחר, לא יכול להיות שזה כלכך משפיע, אבל כן. גם המעמד בבית משפט מאוד לא נעים, אבל זה משהו שצריך לעבור, ונכון שזה פורמלי אבל זה יושב בגוף והגוף מגיב" אמרה ספיבק.

View this post on Instagram

A post shared by Vered Spivak (@veredspivak)

עוד הוסיפה ושיתפה על מצבה ואמרה: "אתמול אחרי ההליך, הרגשתי כאילו הגוף שלי מתרסק, התרסקתי, לא יכולתי לתפקד ולא יכולתי לעשות כלום. כאילו הגוף, מצד אחד הקלה, מצד אחד כאב. נתתי מקום של כבוד לתהליך ולדברים שאני עוברת וישנתי ממש ממש טוב".

View this post on Instagram

A post shared by Vered Spivak (@veredspivak)