ככה נראים אחרי לידה? טיטי איינאו ומורן אטיאס משיקות גזרה לוהטת

נוכחות מרשימה במיוחד נרשמה בפתיחת החנות החדשה של Alo yoga, וגם האמהות הטריות מהביצה התייצבו והשיקו גזרה מעוררת קנאה

טיטי איינאו, מורן אטיאס
טיטי איינאו, מורן אטיאס | צילום: אור גפן

הבוקר התקיימה בתל אביב השקה חגיגית שהצליחה להוציא את כל הכוכבות מהבית, בינהן דוגמניות, נשות כדורגלנים וכן, גם אמהות טריות. מפגן מכובד ומרגש של סלבס ומשפיעניות מכל מיני תחומים התייצבו היום בקניון Tlv לאירוע טרום השקה של המותג הנחשק alo yoga. בין שלל המוזמנים שהגיעו בלטו במיוחד מורן אטיאס וטיטי איינאו, שהציגו גזרות דקיקות חודשים בודדים לאחר שילדו לראשונה. אטיאס, ילדה את בתה ליה יעל לפני ארבעה חודשים בלבד, ואילו איינאו הביאה לעולם את דוריאן רק באוקטובר האחרון. עוד התייצבה מעוררת קנאה חודשיים אחרי הלידה גם כוכבת "האח הגדול" עינב בובליל, שכבר עמדה בלב סערה בזכות החזרה המהירה שלה לשגרה.

כתבות נוספות:

מורן אטיאס, טיטי איינאו
מורן אטיאס, טיטי איינאו | צילום: אור גפן

עוד הגיעה הבוקר לישראל בשעות בוקר המוקדמות במיוחד לאירוע החגיגי היא קורל סימנוביץ, שגרירת המותג העולמית שהייתה אורחת כבוד בפתיחת החנות הראשונה בישראל ואף זכתה לגזור את הסרט בכניסה לסניף. אשתו של הכדורגלן סרג'י רוברטו פגשה במקום את אשת הכדורגלן המקומי תומר חמד, שונית חמד.

שונית חמד, קורל סימנוביץ'
נשות הכדורגלנים. שונית חמד, קורל סימנוביץ' | צילום: אור גפן

עוד נראו ובחנו טייצים יוקרתיים: שרונה פיק בהתייצבות מפתיעה, אנה ארונוב, דנית גרינברג, גל גברעם, ריף נאמן, אלין ומירי כהן, אלינה כהן עם הבייבי, טילור מלכוב, קארין עליה, אירה דולפין ,שירלי בוגנים, עינב בובליל, מעיין אשכנזי ועוד רבים ואחרים.

עינב בובליל, דנית גרינברג
כאילו השנה היא 2014. עינב בובליל, דנית גרינברג | צילום: אור גפן

אלינה לוי
הביאה את האקססורי הכי חמוד. אלינה לוי | צילום: אור גפן
אירה דולפין
חלום שלנו ריבועים בבטן. אירה דולפין | צילום: אור גפן