"גועל נפש": ניב גלבוע מתח ביקורת על השלוקים של שלקה והיא לא נשארה חייבת

הכנסות של מאות אלפי שקלים בימים בודדים לא הרשימו את מבקר האוכל הלאומי, שיצא למתקפה חריפה נגד השלוקים של יוצאת "האח הגדול". בתגובה, היא החליטה להגיב לו ישירות מהטיול בחו"ל אחרי השחרור מהצבא

שלקה
שלקה | צילום: יח"צ

רק בשבוע שעבר סיפרנו לכם על המוצרים החדשים של יוצאת "האח הגדול", שלקה (שלי אלמקייס), שהוציאה שלוקים, והדרמה רק מתחילה. בזמן שהיא בכלל מבלה בטיול הגדול שלה אחרי הצבא, ליין השלוקים החדש שלה, "שלוק שלוק" (על שם הכינוי המיתולוגי מהבית), הגיע לסולד-אאוט מטורף. אם נחבר אתכם למספרים, מדובר ב-60 אלף שלוקים שנחטפו בימים בודדים בלבד. תעשו את חישוב המזומנים לבד.

אבל מסתבר שלא כולם אהבו את ההצלחה המסחררת, והשבוע היא כבר חטפה ביקורת נוקבת במיוחד ממבקר האוכל הקשוח ביותר במדינה.

במהלך תוכניתו "מדד גלבוע" בערוץ i24NEWS, ניב גלבוע לקח את השלוקים למבחן טעימה ולא חסך במילים קשות: "היא מוכרת את השלוק הזה ב-17 שקלים, 580% יותר ממוצר מתחרה. מה זה, זהב טהור?", תקף גלבוע, "איזו משפיענית של ילדים מוציאה מוצר שבאירופה טוענים שעושה הפרעות קשב, ולמה שילדים יכניסו את כל החרא הזה לפה?". מיד לאחר מכן הוא טעם מהשלוק והעניק לו את הציון הקטלני: "אפס, גועל נפש".

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎i24NEWS‎‏ (@‏‎i24news_he‎‏)‎‏

סנדרוב, שראתה את הביקורת הקשה מעבר לים (בזמן שהיא בטיול השחרור שלה), החליטה שלא לשתוק - והגיבה באומץ בפוסט משלה: "לא כל ביקורת היא ביקורת מקצועית. כשמשתמשים במילים כמו 'אפס' ו'גועל נפש' וגם לא מדייקים בעובדות - קשה להתייחס לזה ברצינות. השלוקים עולים 15 שקלים, ולא 17 שקלים".

שלקה המשיכה ושלחה עקצה למבקר: "יש הבדל בין ביקורת ובין זלזול. כשיש במה גדולה, יש גם אחריות. אפשר להעביר מסר בלי להשפיל אנשים שעובדים קשה כדי להגשים חלום. בסופו של דבר הקהל יחליט אם זה טעים או לא. מאחלת לך עשייה ואהבת חינם".

שלקה
הסטורי של שלקה | צילום: אינסטגרם