אנה זק והמון אלכוהול: כל הפרטים על חגיגות יום ההולדת של בר רפאלי

כמו בכל שנה הטופמודל בר רפאלי חגגה יום הולדת בביתה עם כל החברים. אנה זק הייתה שם וגם הרבה אלכוהול וחברה טובה

זמן צפייה: 00:30

חגיגות יום ההולדת של בר רפאלי כבר הפכו למסורת, כך שבכל שנה היא חוגגת בביתה יחד עם כל החברים הטובים את הגדילה שלה בעוד שנה. מבלי לשבור את השגרה, גם הפעם הזמינה הטופמודל את כל החברים והחברות שלה, והרימו מסיבה פרועה עד השעות הקטנות של הלילה כדי לחגוג את 38 שנות הקיום שלה. כמו תמיד, האורחים נהנו מקייטרינג איכותי, אלכוהול שזרם בשפע - וזה היה ניכר ודי ג'יי שהרים את המצב רוח לכל האורחים ורפאלי אחת שקרעה את הרחבה. אם זה לא מספיק, השנה הגיעה בהפתעה (לאורחים) הזמרת אנה זק להופעה מקפיצה.

בר רפאלי
בר רפאלי | צילום: אינסטגרם

כיאה לדוגמנית מצליחה שעדיין יכולה לקחת כל קמפיין שהיא רק חפצה, הרשימה רפאלי, האמא לשלושה בבגד שחור חשוף וחגיגי שהתאים בדיוק לאווירה עם פתחים וקשירות שהציגו גוף מעורר קנאה. למרות שביום חתונתה רפאלי הייתה מאוד קנאית לפרטיות שלה ושל בעלה ולא נתנה לאף אחד לתעד את האירוע המשמח של חייה, גם הפעם האורחים הורשו לצלם ולתעד ואף להעלות לרשתות החברתיות כך שמה שקרה במסיבה לא נשאר רק שם.

בר רפאלי
בר רפאלי | צילום: אינסטגרם

נראה שרפאלי נהנתה מכל רגע והייתה מבושמת עד מאוד, עם תיעוד שלה קורעת את הרחבה בריקודים פרועים, זורקת אנשים לבריכה ולמרות שזה לא כל כך מתחשב לסביבה - מפריחה בלונים לשמיים אחרי ברכה לכל החברות שלה. אין ספק שזה נראה כמו אירוע שהיה שווה לקבל אליו הזמנה.

בר רפאלי ואנה זק
בר רפאלי ואנה זק | צילום: אינסטגרם
בר רפאלי ועדי עזרא
בר רפאלי ועדי עזרא | צילום: אינסטגרם