רגע לפני החתונה עם שחף: טליה עובדיה לא תחגוג מסיבת רווקות - וזו הסיבה

טליה עובדיה תנשא ממש בקרוב לשחף רז, אותו הכירה בבית "האח הגדול". רגע לפני תפסנו אותה לשיחה על סט צילומים כדי לשמוע איזה מין כלה היא, מה התוכניות ליום שאחרי, מדוע היא לא חוגגת מסיבת רווקות וגם, למה לא אידיאלי מבחינתה להתחתן בתקופה הזאת?

זמן צפייה: 01:54

טליה עובדיה זכתה בכל הקופה, היא קטפה את המקום הראשון ב"אח הגדול", זכתה במיליון שקלים ומצאה את אהבת חייה. בעוד שבועיים בדיוק, ב-16.4 עובדיה, תצעד בשביל חופה ותינשא לבן זוגה שחף רז. אבל רגע לפני החתונה שלהם מהאגדות ובין כל הארגונים וההכנות לערב הגדול שלה, מצאה יוצאת הריאליטי זמן להצטלם לקמפיין מיוחד למותג בגדי הספורט STRONGFUL בסטים בגוונים בהירים שמתאימים גם לחגים וגם לאירוע הפרטי שלה.

טליה עובדיה
טליה עובדיה | צילום: עירד נצר

 

פגשנו את עובדיה על הסט לשיחה על החתונה הקרבה, שם היא שיתפה אותנו שהיא ממש לא "בריידזילה", להפך. אם תשאלו אותה יש עוד הרבה עבודה, המון דברים שלא סגורים ומרוב שהייתה אדישה, היא לא מצאה זמן לחגיגות מסיבת הרווקות שלה. אחרי שרז חגג בסוף השבוע האחרון את הפרידה מחיי הרווקות יחד עם כל חבריו באילת, התעניינו איך הכלה בת ה-30 הולכת לציין את הסטטוס החדש אבל הופתענו לגלות שאין אחת כזאת. "לא הצלחתי" סיפרה עובדיה וציינה כי הזמן קצר והמלאכה מרובה. ביום שישי הקרוב היא תערוך חינה ובסוף השבוע לאחר מכן יחגגו את השבת חתן כך שלא נותרו עוד סופי שבוע לעוד מסיבה. עוד שיתפה עובדיה על הסט "לא כל כך אידיאלי מבחינתי להתחתן בתקופה הזאת" - למה התכוונה ולמה בחרה שכן? צפו בראיון בראש הכתבה.