לא נעים: משטרה הוזעקה לביתה של לירון ויצמן

לירון ויצמן חגגה את יום הולדתה ה-39 בביתה, כשהמסיבה נקטעה כאשר ניידת משטרה הגיעה לביתה

לירון ויצמן | צילום: דניאל חיימוביץ

מנחת "האח הגדול" לירון ויצמן פתחה השבוע בחגיגות לקראת כניסתה לעשור הארבעים לחייה כשחגגה בדירתה מסיבת יום הולדת 39 עם כל החברים הקרובים ומקבץ מבני המשפחה. להבדיל מחגיגות יום ההולדת הגרנדיוזיות שראינו בביצה לאחרונה, כדוגמאת נועה קירל, לאה שנירר ואפילו רועי סנדלר בסוף השבוע האחרון החליטה ויצמן להזמין את האהובים עליה לביתה בתל אביב כשבתוכנית אוכל, שתיה ומופע סטנד אפ קצרצר של הקולגה לתוכנית הרדיו, נלי תגר.

כתבות נוספות במדור סלבס:

רותם סלע הצטרפה היישר מצילומים, יעל גולדמן לא פספסה את החגיגה וגם רותם ישראל הגיע לענטז בסלון ביתה של ויצמן. בתפקיד הברמן שימש בעלה אורי סמיט שהציע צ'ייסרים לכל דורש, כולל רותם סלע שלא הסתירה את העובדה כי היא מאוד מבושמת מהחגיגה ובסטורי שהעלתה תיעדה שלושה משקאות אלכוהוליים שאותם בחרה לשתות. "נתחיל בגם וגם וגם, ומשם נתקדם. אעדכן", הבטיחה לעוקבים שלה אלא שההבטחה לא מומשה, מכיון שהחגיגה נקטעה.

רותם סלע, לירון ויצמן, יעל גולדמן
רותם סלע, לירון ויצמן, יעל גולדמן | צילום: אינסטגרם

המסיבה ככל הנראה יצאה באיזשהו שלב משליטה, הרעש הפך למוגזם ובחצות הלילה השכנים של ויצמן כבר גילו פחות סבלנות כלפי השכנה המפורסמת, האווירה החגיגית התחלפה בניידת שהגיעה לביתם של משפחת סמיט והפסיקה את המאורע. גם הפעם סלע צילמה את הניידת וכתבה "אוקיי, אז אהה נגמר", הודיעה רותם, "היה כיף", הוסיפה. גם ויצמן התייחסה יום אחרי לשוטרים שהגיעו לעשות סוף ליום ההולדת וכתבה "זה אגב, לא חשפן".

הניידת שהגיעה לביתה של לירון ויצמן
הניידת שהגיעה לביתה של לירון ויצמן | צילום: אינסטגרם