לא מנקה ולא מבשלת: אלו החוקים של אביבית בר זוהר

אביבית בר זוהר חושפת כי לפני הכניסה לזוגיות עם קווין בעלה לעתיד היא הציבה חוקים כי היא לא מנקה ולא מבשלת. עוקבת השאירה תגובה לא מפרגנת וכוכבת הריאליטי לא נשארה חייבת

קווין צרפתי, אביבית בר זוהר
אביבית בר זוהר והאקס | צילום: אינסטגרם

כוכבת הריאליטי עולה לא מעט לכותרות בשבועות האחרונים עם הסכסוך המתוקשר עם ליהיא גרינר שחזר להיות רלוונטי ומחיקת כל התכנים באינסטגרם. כעת מייצרת אביבית בר זוהר עוד מהומה כשהיא מכריזה על החוקים שהציבה בבית עם הגבר שלה.

כנראה שגורו הזוגיות, שאמנם לקח לה זמן למצוא את הגבר האחד עלתה על דרך המלכה והגיעה עם בעלה לעתיד קווין צרפתי להסכם שכל אחת הייתה רוצה. בסטורי שהעלתה לאינסטגרם שלה חשפה בר זוהר כי היא ״לא מנקה, לא מכבסת ולא שוטפת כלים״.

אביבית בר זוהר
חלום שלנו. אביבית בר זוהר | צילום: אינסטגרם

לא חשבתם שאמרה כזו ממלכת הסערות תישאר ללא תגובות מצד העוקבות ואכן אחת מהנשים שראו את הסטורי הגיבו לה וכתבו ״או שהוא סמרטוט או שאת נותנת לו סקס כל יום כדי שזה יקרה. אני בזוגיות ועושים הכל ביחד. אף אחד לא עבד של השני״. בר זוהר כמובן לא נשארה חייבת והגיבה כמן שהיא יודעת. ״הגבר שלי הוא המלך של הבית. אני מאחלת לכל גברי ישראל שהאישה שלהם תתייחס אליהם כמו שאני מתייחסת לקווין. דבר שני קווין לא מנקה, לא מכבס ולא שוטף כלים. יש לנו מנקה״ עוד הוסיפה קצת מידע עסיסי וכתבה ״אני בהחלט נותנת לו כל יום סקס בהמון אהבה משיכה ותשוקה".

אביבית בר זוהר
אביבית בר זוהר | צילום: אינסטגרם