מיכל הקטנה עולה להתקפה: "התייאשתי מלנסות ולהוכיח...אין לי הפרעת אכילה"

מיכל הקטנה מאסה בלקבל תגובות על המראה השדוף שלה ועולה להתקפה לכל המטקבקים ומצהירה "זה מבנה הגוף שלי. אני מנהלת אורח חיים מאוד בריא שאני מתגאה בו"

מיכל הקטנה
מיכל הקטנה | צילום: אינסטגרם

נראה שלא משנה מה מיכל הקטנה תעשה תמיד לאנשים יהיה מה לומר. בסוף השבוע האחרון כוכבת הילדים וחברתה אורטל עמר יצאו לחופשה ביוון עם ילדיהם. תמונות שהעלו השתיים עוררו לא מעט תגובות על המראה של מיכל הקטנה וטענו לרזון קיצוני. בעוד שעמר החליטה לצאת להגנתה של חברתה וכתבה אתמול בסטורי שלה בקצרה: "תגובות רעות על משקל גוף חייבות להיפסק. תפסיקו להעיר לאנשים אם הם שמנים או רזים. אין לכם מושג איך זה משפיע על הצד השני. יש בפוסט הזה תגובות שאין להן מקום ברשת יותר", ככוכבת הילדים החליטה להגיב באריכות לכל המטקבקים.

מיכל הקטנה
מיכל הקטנה | צילום: אינסטגרם

האמא לשישה העלתה פוסט בו כתבה את הדברים הבאים: "נעים מאור אני מיכל הקטנה, לא סתם קוראים לי ככה, תמיד הייתי קטנה, תמיד הייתי רזה. לא משנה עד כמה הפגנתי יכולות גבוהות בשיעורי ספורט, שתמיש שמרתי על תזונה נכונה ואורח חיים בריא, תמיד שפטו את מבנה הגוף שלי. תמיד שאלו אותי למה אני לא אוכלת. אפילו חרצו את גורלי שעולם לא אצליח להביא ילדים לעולם ובטח אין לי בכלל מחזור..." כתבה והוסיפה: "עם השנים התייאשתי מלנסות ולהוכיח לעולם מי אני ומה אני..ולמרות שהיו ימים שלא הצלחתי לגרד את הביטחון שלי מהרצפה החלטתי להמשיך בשלי, ולעשות מה שעושה לי טוב...בתור אדם ציבורי שסופג כבר שנים אלימות מילולית מאנשים זרים אני יכולה להגיד לכם שאנחנו מגיעים קרוב מאוד לנקודת אל חזור וחוסר שליטה לקרוא לי "אנורקסית". אנורקסיה היא מחלה קשה ורבים נאבקים במחלה הזו על בסיס יום יומי ואף איבדו את חייהם!"

לסיכום ציינה: " אולי יש אנשים שזה לטעמם 'יותר מדי' או שטויות כאלה ואחרות, אבל למזלי אין לי הפרעת אכילה. זה מבנה הגוף שלי. אני מנהלת אורח חיים מאוד בריא שאני מתגאה בו. אני שמה את הבריאות שלי במקום הראשון, אני אחראית לשישה ילדים דמות ציבורית ובאופן כללי מאמינה שאהבה עצמית זו הדרך היחידה לאהוב באמת ובתמים".

מיכל הקטנה ואורטל עמר
מיכל הקטנה ואורטל עמר | צילום: אינסטגרם