לצד הסכסוך הסמוי: זה מה שהיה לאנה זק להגיד על הנאמבר של נועה קירל לאירוויזיון

לצד היריבות בין שתי הכוכבות הענקיות, נראה שאנה זק דווקא מפרגנת לנציגה שלנו לאירווזיון נועה קירל, חושפת מה היא חושבת על השיר שלה והאם היא הייתה גם רוצה להשתתף בתחרות הנחשקת

אנה זק
אנה זק | צילום: רפי דלויה

הן שתיים מהכוכבות המובילות בביצה והאהובות על בני הנוער בישראל ונדמה שלמרות שהיו חברות לפני עידנים עברו, בשנים האחרונות הן במלחמה גלויה/ סמויה ולא חוסכות את דעתן אחת על השניה, באופן ישיר או עקיף. בימים אלה נועה קירל מייצגת את ישראל באירווזיון ואילו אנה זק עסוקה בלקדם את הסדרה החדשה שלה "לעוף על אנה" בכיכובה שתשודר בערוץ טין ניק לצופי yes.

רק לאחרונה נודע שהשתיים יככבו יחד על בימת הפסטיגל ונראה שהרוחות מתחילות להירגע, לפחות מכיוונה של זק. באירוע ההשקה לסדרה בכיכובה שנערכה אתמול בסינמה סיטי גלילות נשאלה הזמרת הצעירה מה היא חושבת על היוניקורן שלנו וכך ענתה.

אנה זק
אנה זק | צילום: רפי דלויה

"לנועה אני מאחלת המון המון בהצלחה. ממה שראיתי מהחזרות אני חושבת שהיא מדהימה והיא הולכת להיות מטורפת והולך להיות מדהים".

את גם רוצה להיות באירוויזיון?

"זה משהו מדהים אני לא יודעת. הלוואי, זו באמת חוויה מטורפת ממה שאני חושבת וזה כיף לייצג את המדינה שלך אז אולי, אי אפשר לדעת".

עוד הגיעו לפרגן באירוע החברים לינוי אשרם, מאיה קיי, טל מורד, יעל שלביה, אגם בוחבוט, עידן תלם, עומר חזן וכמובן חברי הקאסט ניקול פודבלני, שחר טבוך, עילי צ׳פמן, מיקה סגל, רביד רונן, מיכאל בן דוד, איתי גרינברג, שחר סאול, טל גרושקה, סבטלנה דמידוב, אביתר עוזרי, שנאל אלקיים, עמנואל דמידוב, הדס שטיבלמן, קורל לוקץ, עופרי פרישקולניק, לירון ברנס, ליאור דובדבני ומייקל הרפז.

מאיה קיי וטל מורד
מאיה קיי וטל מורד | צילום: רפי דלויה

יעל שלביה
יעל שלביה | צילום: רפי דלויה

שחר טבוך ולינוי אשרם
שחר טבוך ולינוי אשרם | צילום: רפי דלויה
אגם בוחבוט
אגם בוחבוט | צילום: רפי דלויה

 

קאסט ''לעוף על אנה''
קאסט ''לעוף על אנה'' | צילום: רפי דלויה