בדיבור צפוף: מורן בן אסולין תועדה צמודה לדייר "האח הגדול"

כוכבת השעה והגרושה הטרייה מורן בן אסולין התייצבה באירוע עטור כוכבים, ונצפתה קרובה במיוחד לדייר "האח הגדול" לשעבר

דרור רוקנשטיין, מורן בן אסולין
דרור רוקנשטיין, מורן בן אסולין | צילום: אור גפן

כבר שבועיים שהכלה ששיגעה את המדינה, מורן בן אסולין מותרת לכל, לאחר שהתגרשה מבעלה אביתר אחרי תשעה חודשי נישואים. מאז שגנבה לעומר אדם את ההצגה ביום שהיה אמור להיות המאושר בחייה הפכה מורן לשם מוכר בכל בית ולדמות מבוקשת באירועים מתוקשרים. בסוף השבוע האחרון התייצבה הגרושה הטרייה ביום הולדתו של המפיק שון בלאיש במועדון השלוותה בתל אביב, ותפסה גם את תשומת ליבו של כוכב "האח הגדול" לשעבר.

בן אסולין נצפתה קרובה במיוחד לדרור רוקנשטיין, שגם נכח בערב החגיגי. למרות שנוכחים במקום טענו כי השניים נראו קרובים מאוד ובשיח אינטימי לא נראה כי משהו יתפתח מעבר והשניים לא המשיכו את הערב יחד. אבל מי יודע? החיים עוד יכולים להפתיע.

דרור רוקנשטיין, מורן בן אסולין
דרור רוקנשטיין, מורן בן אסולין | צילום: אור גפן
דרור רוקנשטיין, מורן בן אסולין
מה קורה שם? דרור רוקנשטיין, מורן בן אסולין | צילום: אור גפן

עוד נצפו אביבית בר זוהר שתועדה מבלה לאחר הפרידה שבוע אחרי שפורסם כי ביטלה את החתונה מקווין צרפתי. למרות שבשבוע האחרון עדיין ענדה את הטבעת נראה שהיא התחילה להפנים את הפרידה והסירה את היהלום הענקי מהקמיצה שלה. אילנה ודיאנה טרננקו שהגיעו יחד לאירוע אחרי כמה חודשים של נתק, לינור סביניק והארוס רן פחות משבוע לפני החתונה, סמיון גרפמן, תומר טליאס, אלה אייבנדר, עדי ואסי בוזגלו, ג'קי אזולאי, אודליה סויסה, ועוד רבים ואחרים.

אביבית בר זוהר, שון בלאיש
אביבית בר זוהר, שון בלאיש | צילום: אור גפן
אסי בוזגלו ועדי בוזגלו
נראים נהדר! אסי בוזגלו ועדי בוזגלו | צילום: אור גפן
אודליה סויסה וג'קי אזולאי
אודליה סויסה וג'קי אזולאי | צילום: אור גפן