נמנעה בכוונה ממפגש מביך? גל גברעם לא התייצבה להשקה בה נכח תום חיימוב

שנה אחרי הפרידה והשניים עדיין לא מוכנים לשהות באותו החדר ביחד. גל גברעם לא התייצבה בהשקת הסדרה החדשה בכיכובה בה השתתף גם האקס תום חיימוב

גל גברים ותום חיימוב
גל גברים ותום חיימוב | צילום: אינסטגרם

עד לפני שנה וחצי תום חיימוב וגל גברעם היו אחד מהזוגות האהובים והדביקים בביצה. הם הכירו בין כותלי "האח הגדול", עברו לגור יחד והציגו אהבה גדולה. אך באפריל האחרון השניים נפרדו, כשרגע לאחר מכן קיבלו בשורה ולוהקו לתפקיד לסדרה חדשה. השניים, כך על פי דווח של "ערב טוב" בזמנו, הכניסו בחוזה שלהם סעיף כי השתתפותם בתוכנית מותנית בכך שימי הצילום ייערכו בנפרד על מנת שהשניים לא ייאלצו להיפגש על הסט.

למרות שהייתה איזשהי ציפייה שהשניים יפגשו ברגע נדיר מול המצלמה באירוע השקת התוכנית נראה שהעובדה שעבר זמן רב מהפרידה עדיין לא גרמה למבוכה להיעלם, כך שגברעם החליטה להיעדר מהאירוע הגדול. חיימוב דווקא כן החליט להגיע אתמול להשקת הסדרה החדשה של גיורא חמיצר "רוני ותום" שתעלה בראשון הקרוב בערוץ ניקלודיאון לצופי Yes.

תום חיימוב
הגיע לבדו. תום חיימוב | צילום: רפי דלויה

בין מי שלא פספס את האירוע המשמח והגיע להרים הם אלכס מוסקל, בתה של מיכל ינאי שמככבת בתוכנית והגיעה יחד עם אמה היישר מאתונה שם הן גרות עם שאר בני המשפחה בשנה האחרונה, הקולגה לשעבר מימי "ערוץ הילדים" גיל ססובר, שנראה בדיוק אותו הדבר ואחרי למעלה מעשור חוזר לשחק בסדרה לילדים והגיע עם ארבעת ילדיו שלו, מאיה ורטהיימר בביקור מולדת, רון חולדאי ששיחק גם הוא בתפקיד אורח, שי מיקה, שי לי אלמוג מלווה בסוכן בן זיני, אילן קובץ' ועוד.

גיל ססובר, מיכל ינאי
גיל ססובר, מיכל ינאי | צילום: רפי דלויה

גיל ססובר והילדים
גיל ססובר והילדים | צילום: רפי דלויה
מיכל ינאי, אלכס מוסקל
מיכל ינאי, אלכס מוסקל | צילום: רפי דלויה