מתקשה לשחרר? למרות ביטול האירוסים אביבית בר זוהר לא נפרדת

למרות שאביבית בר זוהר ובן הזוג שלה קווין צרפתי נפרדו וביטלו את החתונה, יש דבר אחד שעדיין קשה לרווקה הטרייה לשחרר

קווין צרפתי, אביבית בר זוהר
אביבית בר זוהר והאקס | צילום: אינסטגרם

בשבוע שעבר נפלה בשורה, ונודע כי אביבית בר זוהר ובן הזוג שלה בשנה וחצי האחרונות, קווין צרפתי נפרדו וביטלו את החתונה. לרגע זה היה נראה כמו סצנה מהאגדות, עם הצעת נישואים חלומית על סוס לבן וטבעת אירוסים מנצנצת, בגודל שלא היה מבייש כוכבת הוליוודית. על פי ההערכות הטבעת שווה עשרות אלפי דולרים, כך שאפשר להניח שיהיה מאוד קשה להיפרד מתכשיט שכזה.

כתבות נוספות במדור סלבס:

הטבעת של אביבית בר זוהר
הטבעת של אביבית בר זוהר | צילום: אינסטגרם

למרות שהסירה כל זכר לזוגיות מחשבון האינסטגרם שלה, בר זוהר החליטה לפחות לעכשיו להמשיך ולענוד את טבעת האירוסים שלה. היום, הגיעה כוכבת "האח הגדול" לשעבר לאולפני רשת13 להצטלם ל"דו"ח היומי", ולמרות שלא התייחסה לביטול החתונה היא המשיכה לענוד בגאווה את היהלום הגדול על הקמיצה שלה.

אביבית בר זוהר
אביבית בר זוהר | צילום: הדו''ח היומי

לעומת מעיין אשכנזי, שישבה ממש לידה בפאנל, שלמרות שביטלה את החתונה עדיין ממשיכה לעבוד עם בן הזוג שלה דור חי חמו על הזוגיות ולא ויתרו על האהבה, נכון לעכשיו נראה שעם קווין זה סופי. בסוף השבוע האחרון העלתה בר זוהר התייחסות לפרידה ואמרה בסטורי לכל התגובות שקיבלה: "הכי חשוב שאני אישה חזקה ויש לי השגחה אלוהית. אני יודעת שאלוהים עושה את הכל לטובתי, ואני לא מערערת על שום מהלך שלו". עוד הוסיפה "כיף לדעת שאת לא לבד, אני יודעת שהמון נשים מזדהות איתי. אני תמיד פה בשבילכם, גם אם קשה וגם אם עצוב לי".

אביבית בר זוהר
קשה להיפרד. אביבית בר זוהר