"אני המומה ופגועה": אמילי קופר לא מאמינה ששילה שלום הכחיש את הזוגיות שלהם

לאחר שפרסמנו לראשונה כי אמילי קופר ושילה שלום בתחילתה של מערכת יחסים, יוצא "האח הגדול" הכחיש את הזוגיות באינסטגרם שלו וכעת, קופר ההמומה משתפת את ההלם שלה ומודה "עד לפני רגע היה כולו שם, מחליט להכחיש את זה לגמרי. וואלה פוגע. אפילו בכיתי"

שילה שלום, אמילי קופר
שילה שלום, אמילי קופר | צילום: אינסטגרם

זוכרים איך ביום חמישי האחרון קראתם כאן ברשת13 סלבס בפרסום ראשון כי שילה שלום ואמילי קופר בתחילתה של מערכת יחסים? ובכן, יוצא האח הגדול מיהר להכחיש למרבה ההפתעה והמקורות המאוד אמינים שלנו כי הם ביחד והערב, אחרי 24 שעות של דממה החליטה קופר להגיב לראשונה על הסטורי שהעלה הספק בן זוג שלה שכתב לכל עוקביו כי הם כלל לא יחד.

״תראו לכם שאתם מתחילים לצאת עם מישהו והוא מקסים ורגיש, אתם בונים את הקשר לאט ובשקט בלי הפרעות (או מצלמות) מהצד. הוא אומר לכם את המשפטים הנכונים, ואפילו מדבר איתכם על להפוך את זה לרשמי ולספר לכולם. ואז זה מתפרסם מוקדם מהצפוי (כן, גם אני הייתי מעדיפה שיהיה לנו עוד קצת זמן לפני שיתפרסם). ופתאום הצד השני, שעד לפני רגע היה כולו שם, מחליט להכחיש את זה לגמרי, את כל מה שקורה, להגיד שהוא נבהל מהפרסום ותוך כדי להפוך אתכם לבדיחה. וואלה פוגע. אז ניסיתי לשדר עסקים כרגיל אבל מבפנים אני המומה ופגועה (וגם אפילו בכיתי), ולרגע לא חשבתי שזה מה שיקרה. הכי חשוב לי שאני יודעת בדיוק מה קרה ומה האמת".

לסיום החליטה לציין "אגב, לא היה ולא נברא קמפיין זוגי״ דבר שהוא לא נכון, מאחר ונציגי החברה הפוטנציאלית לחתום עם השניים על חוזה כבר היו במגעים עם עיתונאים כדי לבדוק היתכנות ועניין לגבי סיקור קמפיין משותף שכזה.

הסטורי שהעלתה אמילי
הסטורי שהעלתה אמילי | צילום: אינסטגרם