בלי קשר לנרות: זאת הבעיה האמיתית בסרטון האמבטיה החושפני של מיכל אנסקי

מיכל אנסקי פרסמה סרטון בחשבון האינסטגרם שלה בו היא חולקת אמבטיה עם בנותיה ושרה איתן את שיר החנוכה "כד קטן". גולשים רבים הביעו חרדה בעקבות הנרות שדלקו בקרבת הילדות, אך פספסו את הבעיה האמיתית בסרטון

מיכל אנסקי
מיכל אנסקי | צילום: צילום מסך

לצד התגובות המפרגנות, עלתה לא מעט ביקורת נגד אנסקי, שהעלתה סרטון חשוף בו היא חולקת אמבטיה לאור נרות עם בנותיה. הנרות אמנם יצרו אווירה רומנטית, וגם התאימו למוטיב האור של החג, אך גולשים רבים העירו כי מדובר במפגע בטיחותי, וכי הילדות יכלו להיפגע בקלות.

כתבות נוספות בתרבות ובידור

אך הבעיה האמיתית בסרטון היא לא הנרות, הרי ניתן לראות בבירור שהבנות נמצאות תחת השגחה והן לא נמצאות בשום סכנה. מלבד ההערות אודות בגד הים של אנסקי והביקורת על שילוב הנרות באמבטיה, עלה דיון גם בנוגע למילות השיר.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Michal Ansky (@michalansky)

 

גולשים חדים שמו לב כי כשמיכל הצטרפה לשיר "כד קטן" (שנכתב ע"י אהרון אשמן) היא עשתה טעות נפוצה אך מהותית: במקום לשיר "שמונה ימים שמנו נתן" היא שרה "שמונה ימים שם נונתן".

אנסקי הסבירה: "מעולם לא ידעתי את המילים המקוריות עד שפתחתי ויקיפדיה, ולמדתי את המפורט לעיל, מסתבר ששיבוש המילים זה תורשתי אני שרתי שניייים “שמונה ימים שם נונתן”, אייל “שמונה ימים שם יונתן” ספרו לי בתגובות אם שיבשתם גם אתם".