"זה לא פוליטי בכלל": בר כהן ואליאב טעטי השתתפו בעצרת משפחות החטופים

יוצאת "האח הגדול" בר כהן התחייבה לזעוק את כאבם של משפחות החטופים ואכן הגיעה יחד עם בעלה אליאב טעטי למחאת הענק בירושלים. "לאזרחים שנחטפו או נרצחו לא חשוב ימין ושמאל" כתבה, "היום ראיתי אנשים שזועקים שיחזירו את אחים שלנו, וכן זועקים לממשלה. למי יזעקו?"

אליאב טעטי ובר כהן
אליאב טעטי ובר כהן | צילום: אור גפן

ימים סוערים עוברים על מדינת ישראל ונראה שהפילוג בעם שוב מעמיק, במקום להפנות את כל תשומת הלב לאחדות ולחימה באוייב ושחרור החטופים. רבים מהמפורסמים הגיבו אתמול על ההפגנות שהתקיימו בקפלן, על העובדה כי עברה חצי שנה מפרוץ המלחמה וכי ישנם עדיין 133 חטופים בשבי חמאס. בין שלל הביקורות ברשת משני צדי המתרס, בשבוע שעבר שיתפה כוכבת "האח הגדול" והנשואה הטרייה בר כהן כי היא תומכת במשפחות החטופים וחושבת שכל מחאה שלהם מוצדקת. "תסגרו את המדינה אם צריך וסליחה שאנחנו חיים רגיל. אל תחשבו שלא אכפת לנו. זו לא צביעות, באמת אכפת לנו וכואב לנו, אנחנו פשוט לא יודעים מה לעשות" ועוד הוסיפה "אתם צודקים, אנחנו חארות. זה לא מספיק רק לשתף בסטורי ולכאוב, אנחנו צריכים להיות שם".

ואתמול, כהן אכן קיימה הבטחה והגיעה להתייצב לצד משפחות החטופים בעצרת הענק שנערכה בירושלים, ולקחה איתה גם את בעלה."אני רוצה לראות בעיניים שלי את מה שאני רואה בטלוויזיה. את הפוליטיקה, השנאה, את השרפות ואת כל מה שגורם לנו להתפרק כעם לחתיכות" כתבה ותיעדה את הצעדה לכיכר. "היה שקט. נזכרתי שאמא של עומר ביקשה שקט. היא אמרה ששקט של הרבה אנשים חזק הרבה יותר מכל הכאוס שקורה בתקופה האחרונה" עוד הוסיפה "לאזרחים שנחטפו או נרצחו לא חשוב ימין ושמאל. הם מתענים שם יום יום. הם מרגישים כל דקה כמו נצח. אני לא מבינה בפוליטיקה ואין לי רצון להבין בה. ראיתי ושמעתי רק כאב. אין לי מושג מה יראו לכם עכשיו במהדורות החדשות אבל איפה שאני הייתי היום ראיתי אנשים שזועקים שיחזירו את אחים שלנו, וכן זועקים לממשלה. למי יזעקו?". גם אליאב טעטי התייחס באינסטגרם שלו למחאה וכתב לצד תיעוד מהאירוע: "שכל אחד ישאל את עצמו, מה הוא היה עושה אם אחד מבני משפחתו היה בתוך עזה כרגע? האמת? הסכמתי ללכת ר כי זה לא היה פוליטי בשום צורה. צעקו מדם ליבם".

בר ואליאב בהפגנה
בר ואליאב בהפגנה | צילום: אינסטגרם
גם אליאב השתכנע
גם אליאב השתכנע | צילום: אינסטגרם