"הקרקס נגמר": הצעד הדרמטי של אביבית בר זוהר

בשעות בוקר מאוד מוקדמות החליטה אביבית בר זוהר לעשות צעד קיצוני ולמחוק כל זכר מהעבר! אז מה עומד מאחורי המהלך הלא שגרתי?

אביבית בר זוהר נוגעת בתהילה אבל לא שלה
אביבית בר זוהר | צילום: ניר פקין

לא מהפכה משפטית ולא פרידות מרעידות, אם כי השבוע נפתח בצעד מאוד מפתיע של כוכבת הריאליטי והמאורסת הטרייה אביבית בר זוהר שהחליטה למחוק כל זכר (כמעט) לחיים הקודמים שלה. בצעד מאוד לא שגרתי בשעות הבוקר המוקדמות, החליטה יוצאת "האח הגדול" למחוק את כל מאות התמונות שלה באינסטגרם, ולהשאיר רק את הוידאו מהצעת הנישואים המרגשת של בן זוגה קווין צרפתי שנערכה לפני כחודש.

כתבות נוספות במדור סלבס:

"הקרקס נגמר" העלתה בר זוהר בחמש בבוקר פוסט עם הכיתוב הנ"ל לרקע ורוד. אם חשבתם לרגע כי מדובר בהאקר שפרץ לחשבון אתם טועים, כי הכלה לעתיד מיהרה להבהיר וכתבה "החשבון שלי לא נפרץ, מחקתי את הפוסטים מבחירה. הסבר יבוא". כרגע, לא ידוע מה פשר הצעד הקיצוני והלא אופייני של בר זוהר, שחשבונה מונה למעלה מ-619 אלף עוקבים.

האינסטגרם של אביבית בר זוהר
האינסטגרם של אביבית בר זוהר | צילום: אינסטגרם

בפעם האחרונה שבר זוהר השתמשה בביטוי "מופע קרקס" היה כזכור לפני כשבועיים, אז ליהיא גרינר התארחה במופע סטנד אפ וצחקה על עצמה כשעשתה את המונולוג מלפני למעלה מעשור, אז סילקה את אביבית מהחתונה שלה לאחר שהגיע עם בן זוג חדש ו"גנבה את ההצגה". בר זוהר לא נותרה חייבת והגיבה לקטע כשכתבה בחשבון האינסטגרם שלה " היא הגיבה: ״להיות מושפלת מובן זה בפעם השנייה בחיי מאותה בחורה זה לא אייקוני! ועצוב לי מאוד שליהיא עשתה לי את זה, אני באמת אוהבת אותה אבל הגיעו מים עד נפש! בהצלחה לכל הנפשות הפועלות, סיימתי להיות הקרקס שלכם! אבא תרחם״.