תפסו צד: כך הגיבו חבריהם של ספיר ואברהם מבית "האח הגדול" לסגירת התיק
פוסט הניצחון של אברהם אקלום הפך למפגן תמיכה, ויוצאי העונה של "האח הגדול" שחזו מקרוב במערכת היחסים של השניים נרקמת בריאליטי, מיהרו לבחור צד ולהראות לכולם במי הם תומכים

שנה שלמה עברה מאז שההתאהבות הגדולה של "האח הגדול" הפכה לדרמה משפטית מורכבת שכללה תלונות, צווי הרחקה ופרידה כואבת בין אברהם אקלום לספיר בורגיל. אתמול (שלישי), עם ההודעה הרשמית על סגירת תיק החקירה נגד אקלום, החברים לריאליטי, מי שהיו עדים מקרוב לתחילתו של סיפור האהבה, וראו את הניצוצות נדלקים בבית המצולם ועד למשבר הזוגי - החליטו להביע תמיכה.
כתבות נוספות במדור סלבס:
"התיק נסגר" הכריז אקלום בפוסט נרגש, וקיבל מיד תמיכה גדולה עם יותר מ-20 אלף לייקים ואלפי תגובות ושיתופים. את מירב תשומת הלב והלייקים (יותר מ-4,000, אם להיות מדויקים) משכה התגובה של שי לי עופרי. בעידן שבו היא וספיר עוד היו גיסות, תגובה כזו הייתה נחשבת לבגידה משפחתית. אבל היום, אחרי שעופרי התגרשה בעצמה ברעש גדול ובסכסוך קשה משניר בורגיל (אחיה של ספיר), הבחירה שלה לבחור צד נראית כמעט מתבקשת. עופרי לא דפקה חשבון למשפחה לשעבר, התייצבה פומבית לצידו של אקלום וכתבה: "לא היה ספק, מלאכתם של צדיקים נעשית בידי אחרים".

עופרי ממש לא הייתה היחידה שהחליטה להצהיר אמונים פומבית לאקלום. שורה של דיירים בולטים, מהמשפיעים ביותר של אותה עונה, מיהרו להגיב ולהבהיר בדיוק היכן נמצאת האמת מבחינתם. סתיו קצין, מי שידעה לא מעט פיצוצים עם השניים, הבהירה למי היא מאמינה כשכתבה: "צדק צדק תרדוף!!! כל הכבוד אחי היקר". זוכת העונה, יובל מעתוק, חרצה באופן נחרץ וחד-משמעי: "האמת תמיד מנצחת". גם יענקי גולדהבר לא נשאר אדיש וחיבק פומבית עם התגובה: "אתה מלך".
בזמן שספיר בורגיל מנסה למזער נזקים ברשתות ומדגישה שהתיק נסגר רק מחוסר ראיות ולא מחוסר אשמה, הדינמיקה החברתית של יוצאי העונה מספרת סיפור אחר לגמרי. החברים מהבית כבר לא מחכים לערעור - הם חרצו את הדין, בחרו צד, והבהירו בדיוק למי הם נותנים גב.
View this post on Instagram


