דורין דותן פותחת: "הייתה בין גל רובין לטל מורד קרבה שחצתה בעיניי את הגבולות הטובים והנעימים"

בפרק מהדורת השבט ששודר לאחר פרק ההדחה של "הישרדות" חשפה דורין דותן פרטים חדשים על הקשר בין גל רובין לטל מורד על האי "הילד היה מסנוור, הייתה שם קרבה שחצתה גבולות"

זמן צפייה: 01:19

בעוד שהשורד הלוהט טל מורד שוהה בימים אלו בתאילנד עם בת הזוג שלו מאיה קיי אותה הכיר על אי פיליפינים ב"הישרדות", דורין דותן חושפת צדדים חדשים על מערכת היחסים שלו עם החברה השניה לאי גל רובין. בפאנל מהדורת השבט ששודר אמש רגע לאחר סיום פרק "הישרדות", חשפה דותן את האסטרטגיה של רובין. "לכל אחת היה את המנטרה שלה, המנטרה שלך היתה להיצמד לילד שצעיר ממך בעשור לישון איתו כפיות ולטפס את הדרך למעלה. כל אחת עושה מה שנוח לה" אמרה והוסיפה "הדרך שלי הייתה לשחק משחק אסטרטגי".

כתבות נוספות במדור סלבס:

דורין דותן
דורין דותן | צילום: מהדורת השבט

בעוד שרובין הייתה מופתעת לשמוע את הדברים של דותן, זו המשיכה והטילה את הפצצה: "טל הלך איתה ולא ראה ימינה ושמאלה כי הייתה שם קרבה אחרת. אין מה לעשות באותו הרגע נתון הילד היה מסנוור הייתה שם קרבה שהיא חצתה בעיני את הגבולות טובים והנעימים ובאותו הרגע, זו האמת". "שמעי שאת חוצפנית על גבול הברברית" אמרה רובין והמשיכ "את אומרת מה שבא לך, איך שבא לך, כדי לקדש את עצמך אבל את יודעת מה היופי? שיש קהל שלהם שרואה במסך בדיוק מי זו דורין דותן". דותן ענתה לה "את יודעת מה אנשים אחרים רואים? ההודעות שאני מקבלת שאומרים לי איזה פייק זה גל רובין אז אני רואה את כל האמת בפנים אז בואי את חוזרת בסוף הביתה לא אני".

גל רובין הישרדות
גל רובין הישרדות