פותחת דף חדש: רוסלנה רודינה מחפשת בית

רוסלנה רודינה מבקשת את עזרת הציבור במציאת בית החלומות החדש שלה, כשהדרישות? בית או דירת גן חמישה חדרים, ושיהיה נכס חדש ולא משהו מיושן

רוסלנה רודינה
רוסלנה רודינה | צילום: אמיר יעקובי

לפני כמעט ארבע שנים טרם נישאו, השתקעו רוסלנה רודינה ובן הזוג איתי פז יחד עם יאן, בנה של הדוגמנית מאייל גולן ברמת גן, כששכרו יחד בית פרטי בן חמישה חדרים וחצר. במרוצת הזמן המשפחה המאושרת שיפצה ושיפרה את הקן שלהם ונראה שכעת הם מוכנים לפרוש כנפיים ולהמשיך למשכנם החדש. שנה חדשה מביאה איתה דף חדש, ובימים אלו מחפשים הצמד דירה חדשה, ויש לא מעט קריטריונים לכלה המיועדת. "מחפשים בית פרטי חמישה חדרים או דירת גן" ביקשה רודינה את עזרת הציבור באינסטגרם שלה, וציינה כי הם מחפשים דירה חדשה בלבד - ולא נכס ישן.

איתי פז, רוסלנה רודינה
איתי פז, רוסלנה רודינה | צילום: דודי חסון

 

הלוקשיין? נשאר אותו דבר, בסמוך לבית הספר של יאן והאיזור המוכר שלו, במערב העיר רמת גן. אז אם אתם מכירים נכס שתואם את הדרישות של השניים, מוזמנים לפנות לכוכבת, אנחנו כבר נסתדר איתה על עמלת תיווך. למרות הבקשה לבית "בהול", והחיפזון למצוא מקום חדש, מבדיקה קצרה מתברר כי אין איזה דרמה העומדת מאחורי העזיבה של משפחת פז-רודינה-גולן, אם כי מדובר בסיום חוזה סטנדרטי ורצון להשתדרג, אולי לטובת הרפתקאה חדשה שבדרך או איזה בייבי מיוחל. נמשיך לעקוב.