לא מבזבזת זמן: שרית פולק רוקדת על שתי חתונות

שרית פולק, גרושתו הטרייה של סטטיק מנסה להישאר עמוסה עבודה, וביום אחד רקדה על שתי חתונות כשהתייצבה באירוע השקה והמשיכה לאירוע נוסף בהפקתה

שרית פולק

מאז הפרידה מבעלה לשעבר סטטיק, לירז רוסו, נראה ששרית פולק מנסה לעשות הכל כדי להיות עסוקה ולא להתמודד עם המשבר שהגיע בעקבות הגירושים. פולק, שעזבה לראשונה את חיפה ועברה לעיר הגדולה תל אביב, ממשיכה בכל הכוח למנף את חברת ההפקות שלה, ואתמול היה יום עמוס במיוחד. את הבוקר פתחה פולק בהשקת חנות הפופ אפ הראשונה של style river מבית one project בקניון עזריאלי בתל אביב, כאשר בפועל כל מה שהיה לה בראש זה ארגון האירוע בצהריים עליו הייתה אמונה, אליו היו צפויים להגיע סלבס נוספים וגופי תקשורת שונים.

שרית פולק
שרית פולק | צילום: לנס הפקות

בבוקר, בילתה פולק עם אנה ארונוב, ליבר בלילתי, רומי פרנקל, מור סילבר, אירה דולפין, ליקי רוזנברג ואחרות והיוותה מוקד המשיכה המרכזי כשסיפקה תשובות לכל דורש בכל הנוגע לפרידה מהזמר המפורסם. משם המשיכה לאירוע הבא - כאשר כמובן החליפה את הלוק שלה. את הצהריים, העבירה פולק באירוע השני שלה לאותו היום - כשהיא הייתה אמונה על כל הצד ההפקתי, באירוע השקה חגיגי של TERMINAL X SPACE בקניון עזריאלי שרונה המתפרס על שלוש קומות של בגדים. אל האירוע השני הגיעו בר כהן, אדל בספלוב, שי זנקו, שלי גפני, שונית חמד, עינב כהן ויובל כספית.

בן חבה ושרית פולק
שותפים עסקיים. בן חבה ושרית פולק | צילום: ענת מוסברג

אדל בספלוב
אדל בספלוב | צילום: ענת מוסברג

בר כהן
בר כהן | צילום: ענת מוסברג