בביקור ראשון בארץ מאז המלחמה: מישל גרציג מציגה גזרה של אחרי לידה

הדוגמנית היפה מישל גרציג שהפכה לפני שלושה חודשים לאמא הגיעה לראשונה מאז המלחמה והסטטוס החדש שלה לישראל ודיברה על החיים בחו"ל בתקופה המורכבת ועל ההשפעות של ההתבטאויות הפרו ישראליות של בעלה על רמת האהדה כלפיו בספרד

מישל גרציג
מישל גרציג | צילום: שי פרנקו

הדוגמנית הישראלית מישל גרציג מבלה בשנים האחרונות במדריד יחד עם בן הזוג שלה, שוער ריאל מדריד טיבו קורטואה. לפני שלושה חודשים היא הפכה לאמא לראשונה כשהביאה לעולם את בתה אלי, בכורה עבורה ושלישית עבור בן הזוג שלה. למרות שכרגע מתקיים אירוע הכדורגל החשוב באירופה הגיעו ההורים הנרגשים לביקור ראשון מאז פרוץ המלחמה בישראל, לטובת צילומי קמפיין של גרציג היפה.

טיבו, שנפצע ולא משחק העונה, הגיע על תקן הבייביסיטר, ושמר על אלי בזמן שגרציג, שללא ספק חזרה לגזרה החטובה של לפני ההריון שלה עשתה פוזות אל מול המצלמה. גרציג הגיעה לאצטדיון הכדורגל בפתח תקווה לצילומי מותג הספורט z-sport לו היא משמשת פרזנטורית.

מישל גרציג
מישל גרציג | צילום: שי פרנקו

 

גרציג, המתגוררת בניכר בתקופה כה מורכבת סיפרה על הפחד לחיות באירופה כשהאנטישמיות כלפי יהודים עולה, אבל מזכירה לעצמה תמיד שהם זהירים ושבסוף הלב שלה והמחשבות תמיד בישראל. הדוגמנית ובעלה, שהוא לא יהודי התבטאו לא פעם בעד ישראל וגם העניקו ראיון למגזין אל בו הביעו את כאבם ותמיכתם על מה שקורה. גרציג סיפרה אתמול כי היא מרגישה שהקריירה של בעלה קצת נפגעה מההתבטאויות הפרו ישראליות והוא איבד לא מעט אוהדים בעקבות כך.

מישל גרציג
מישל גרציג | צילום: שי פרנקו