אהבה חדשה ואהבה ישנה: מאיה ורטהיימר מדלגת בין הנשים בחייו של יהודה לוי

מאיה ורטהיימר בילתה עם האקסית של יהודה לוי שלומית מלכה, ואחרי שעות ספורות עם מי שעל פי הדיווחים היא בת זוגו החדשה - דנה פרידר. תודו שהייתם רוצים לשמוע מה יש למאיה להגיד עם האהבה החדשה

מאיה ורטהיימר, שלומית מלכה, דנה פרידר
מאיה ורטהיימר, שלומית מלכה, דנה פרידר | צילום: רפי דלויה, אינסטגרם

במהלך הביקור שלה בישראל, נראה שמאיה ורטהיימר לא נחה לרגע. בין עניינים אישיים, צילומים וראיונות, היא מספיקה גם להשיק סדרות, להצטלם לקמפיינים וגם להיות בשוליים של מערכות יחסים חדשות וישנות. רגע לפני שתעלה העונה החדשה של "אהבה חדשה" (שלישי, רשת 13 אחרי החדשות) התייצבה אתמול השחקנית האדמונית בסינמטק תל אביב, שם התקיימה השקה ל"מלאך משחית", סדרת מתח על טבעית חדשה בכאן 11 שיצרו נח סטולמן ,עודד דוידוף ואביגיל בן דור ניב שתעלה ב-26.3. למרות שהיא בימים אלו בארץ לבדה, כשבעלה אסף ובתם אסיה בניו יורק, החברות הגיעו לפרגן בינהם שלומית מלכה, שגילתה היום כי הגרוש שלה יהודה לוי נמצא בה שמסתמן כמו מערכת יחסים חדשה עם לא אחרת מדנה פרידר.

כתבות נוספות במדור סלבס:

שלומית מלכה, מאיה ורטהיימר
שכנות בניו יורק ובישראל. שלומית מלכה, מאיה ורטהיימר | צילום: רפי דלויה

מאיה ורטהיימר
מתנה שלנו. מאיה ורטהיימר | צילום: רפי דלויה

אז בעוד ורטהיימר בילתה אמש עם מלכה ואף זכתה לפרגונים למחמאות מהשכנה שלה בניו יורק ובתל אביב הקטנה, הבוקר ורטהיימר כבר בילתה לצד החברה החדשה של יהודה לוי, כך על פי הדיווח - פרידר בכבודה ובעצמה. השתיים, משמשות פרזנטוריות ל"פוקס", ואגב אם אנחנו בענייני קשרים והקשרים - זאת לאחר שנכנסו לנעליה של שלומית מלכה עצמה שהייתה גם היא הפרזנטורית של חברת האופנה עד לפני כמה עונות. על הסט הצטלמו מאיה ודנה, וורטהיימר אף צחקה וכתבה "אל תאמינו לכולם, היא בכלל איתי". הלוואי שהיינו מאיה ורטהיימר והיינו נחשפים לכל הריכולים והריחושים.

דנה פרידר, מאיה ורטהיימר
דנה פרידר, מאיה ורטהיימר | צילום: אינסטגרם

עוד נכחו באירוע השקת "מלאך משחית", חברי הקאסט תום אבני שהגיע מלווה עם אישתו לירז צ׳רכי, ליעוז לוי, הישאם סלימאן, דר זוזבסקי, דורית לב ארי, ליר כץ, אלי דנקר שהגיע עם בנו ירדן, אח של רן דנקר ועוד רבים ואחרים כמו גם, שביט ויזל וליקי רוזנברג שבאו לפרגן למאיה ודר שמשחקות בסדרה.

תום אבני, לירז צ'רכי
תום אבני, לירז צ'רכי | צילום: רפי דלויה

שלומית מלכה, שביט ויזל, דר זוזובסקי, ליקי רוזנברג
שלומית מלכה, שביט ויזל, דר זוזובסקי, ליקי רוזנברג | צילום: רפי דלויה