הכי מאוהבים שיש: מרינה קבישר מבלה עם החבר החדש - ישן

מרינה קבישר חושפת באירוע מתוקשר את החבר החדש ישן - איתו הייתה במערכת יחסים לפני שני עשורים, עוד לפני שהתחתנה והביאה ילדים

מרינה קבישר, עופר אמיר
מרינה קבישר, עופר אמיר | צילום: שוקה כהן

זוכרים את הימים בהם השורדת מרינה קבישר הייתה מעטרת את כותרות האיימים במדורי הבידור? כל צעד של כוכבת הריאליטי, שהייתה נשואה לאיש העסקים יקיר שעשוע היה מסוקר ונדמה שלאחרונה הצליחה לצאת מאור הזרקורים ולנהל את חייה בפרטיות. אך בשקט בשקט מבלי שהרבה יודעים, בלי גילויי חיבה ואהבה רבים ברשתות החברתיות מנהלת קבישר מערכת יחסים חדשה ישנה עם עופר אמיר.

כתבות נוספות במדור סלבס:

השניים, היו בעברם המאוד הרחוק בזוגיות, איפשהו אי שם ב-2003 בילו יחד לתקופה והחליטו להיפרד. מאז, הספיק אמיר להינשא עם סיגל שחמון ולהביא לה שני ילדים, להתגרש וגם לעשות את אותו סיבוב של חתונה ילדים וגירושים מאשתו האחרונה שרית. כעת, מצאו השניים שוב את דרכם אחד לשניה ובסוף השבוע האחרון יצאו לבלות ונחשפו לעין המצלמה.

מרינה קבישר, עופר אמיר
צמודים. מרינה קבישר, עופר אמיר | צילום: שוקה כהן

בחמישי קיים מותג משקאות האנרגיה XL בפעם השנייה את פסטיבל המוזיקה האלקטרונית XL ELEMENTS, שבמרכזו צמד הדיג'ייז הצרפתי שכבשו את העולם Polo & Pan, זוכה הגראמי הדיג'יי והמפיק Purple Disco Machine, והישראלים המצליחים Red Axes, Mita Gami ו-NOYA. מלבד אלפי מבלים, למקום הגיעו גם המפורסמים לחגוג ברחבת הריקודים האקסקלוסיבית על הבמה מאחורי עמדת הדיג'ייז.

עוד הגיעו נטע ברזני סופיה מצ'טנר שהצליחה להתחמק מהאקס תומר טליאס, שהגיע ללא בת הזוג שלו ניבר מדר, ההורים הטריים פיטר פלצ'יק ובת זוגו, אורטל עמר, גל זהבי, יאנה יוסף, שרי גבעתי, ירדן ג'רבי, לירן כוהנר וגיא גיאור, שקד קוממי, ספיר קשתי, לירן דנינו, אוריאן ספיבק ועוד רבים.

מרינה קבישר, עופר אמיר
מרינה קבישר, עופר אמיר | צילום: שוקה כהן
מרינה קבישר
מרינה קבישר | צילום: שוקה כהן