קורין גדעון חושפת: "חילי היה יוצא לדייטים דרך שדכנית עד שהכרנו"

בהשראת עליית התוכנית החדשה של רשת "ווארט" העוסקת בשידוכים במגזר החרדי, קורין גדעון חושפת את עולם הדייטינג של בעלה לפני שהכירו, ואף חושפת איך הכירו בבר תל אביבי ממש במקרה

קורין גדעון וחילי
קורין גדעון וחילי | צילום: ניר פקין

הערב, תעלה ברשת 13 תוכנית דוקו ריאליטי על השידוכים של המגזר החרדי ונראה שהדבר גרם לקורין גדעון להיזכר איך הקשר שלה ושל בעלה חילי סורקצין התחיל, שכן בשנים שלפני הוא בעצמו היה מתייצב לדייטים ששודכו לו על ידי שדכנית של המגזר. התוכנית תחשוף לראשונה את עולם השידוכים במגזר החרדי בדרך לחתונה המיוחלת, כשבכל שבוע מועצת השדכנים תנסה למצוא את השידוך המושלם. גדעון, הציגה את ה"רזומה", המסמך או "קורות החיים" שכל רווק מציג לשדכנית, ונראה ממש כאילו זה חיים אחרים.

קורין גדעון וחילי | צילום: עופר חן

"אין יותר שונים מאיתנו, שני קווים מקבילים שכאילו מה הסיכוי, זו ההוכחה שיש אלוהים" סיפרה גדעון בסטורי ואף גוללה, לכל מי שלא זוכר כיצד השניים, שבקרוב יהפכו הורים לשלושה הכירו. אז אחרי שחיליק עבר לא מעט שידוכים, שלא צלחו, ערב אחד השניים נפגשו ממש במקרה בערב תל אביבי בזכות סופי טייב, אחות של נינט. "הייתי בת 23, עשיתי את העונה הראשונה של האח הגדול, סטודנטית, החלטתי לזרום באותו ערב וזה ממש לא מתאים לי. לא יודעת מה, רוח הקודש, היה אחלה ערב באיזשהו שלב מתחילה לדבר עם חילי פתאום קולטת את הגבר החתיך הזה החמוד הזה, בתכלס מתאהבת ממבט ראשון. ידעתי שהוא יהיה בעלי"

"הוא גר בארצות הברית עשר שנים והוא לא ידע מי אני, לא היה לו מושג ואני באותו זמן מתפוצצת 40 אחוז רייטינג, ילדה בת 23 פתאום מכירה מישהו מהחלל החיצון והוא כאילו אמריקאי מבית חרדי משהו הזוי. אחרי שלושה ימים בעצת אחי סימסתי לו. משם הכל היסטוריה לא נפרדו מאז". עוד חלקה גדעון את הווראט שלה, כששברה את הצלחת במסיבת אירוסים שערכו בבית הוריה לפני החתונה.

קורין ואמו של חילי
קורין ואמו של חילי | צילום: אינסטגרם
הרזומה של חילי
הרזומה של חילי