תכינו את הצ'ק: טליה עובדיה ושחף רז קבעו תאריך לחתונה

מעל אלף אורחים שיתפרסו על פני כמה אולמות – כל הפרטים על החתונה המרגשת של יוצאי "האח הגדול" טליה עובדיה ושחף רז שהכירו בבית המפורסם

טליה ושחף האח הגדול עונה 5
טליה ושחף | צילום: האח הגדול

בימים של חוסר ודאות, כשכל יום תוכניות משתנות, ולמרות ועל אף המלחמה ברקע – טליה ושחף קבעו תאריך לחתונה. הזוג היפה שהכיר בין כותלי קירות בית "האח הגדול" בעונה שעברה מתחזק כבר למעלה משנה זוגיות יציבה ופוטוגנית. ביולי האחרון השניים שימחו רבים כשבישרו כי הם מאורסים. בסוף השבוע האחרון נשאלה עובדיה האם כבר החלו הארגונים לחתונה וענתה: "המוח לא בארגונים. יש תאריך אבל אנחנו לא יודעים מה יהיה. עד שהכל ייגמר לא אני ולא שחר במוד להתעסק בזה".

כתבות נוספות במדור סלבס:

אבל כעת אפשר לבשר, כי אם הכל ילך כמתוכנן, ב-16 באפריל תצעד זוכת הריאליטי ובן זוגה בשביל חופה ותהפוך לאישה נשואה. למרות שהם משתדלים לחיות חיים יחסית צנועים ולא מנקרי עיניים נראה שהחתונה דווקא הולכת להיות מפוארת במיוחד. השניים, שריינו את שלושת האולמות של מתחם האירועים "לאגו" בראשון לציון כשכל אולם יהיה בסגנון שונה מבחינת העיצוב והמוזיקה. על פי התוכנית, צפויים להגיע כאלף איש לאירוע המרגש ואנחנו רק מקווים שהכל ילך כשורה.

שחף ורז יהיו הזוג השלישי מיוצאי התוכנית שיתחתן, אחרי שי חי ותניה גרבר ודנית גרינברג ואליאב אוזן שגם הספיקו להתגרש. חוץ מהם ישנם גם את שניר ושי שהכירו גם הם בבית האח הגדול וצפויים אף הם להינשא השנה.