פגעה בקיר בטון ואושפזה: זוכת "האח הגדול" עברה תאונת דרכים

זוכת "האח הגדול" תקוה גדעון חשפה כי עברה תאונת דרכים, כשאיבדה שליטה על רכבה ונתקעה חזיתית בקיר בטון. "בגדול אני בסדר. מודה לשם על המזל שהיה לי" חלקה עם העוקבים

תקוה גדעון
תקוה גדעון | צילום: אינסטגרם

בעוד שהעונה החדשה של "האח הגדול" מתגבשת ואנחנו מתחילים לנסות לנחש מי יהיה הזוכה של העונה, חוויה לא נעימה בכלל עברה על זוכת הריאליטי, שחשפה כי עברה אתמול תאונת דרכים מלחיצה במיוחד. תקוה גדעון חשפה בחשבון האינסטגרם שלה תמונה ממיטת בית החולים ושיתפה "אתמול בצהריים עברתי תאונה. רגע של איבוד שליטה הפגיש אותי חזיתית בקיר בטון" כתבה והוסיפה "את הלילה העברתי במיון באיכילוב".

למי שחושש לה, גדעון אף הוסיפה עדכון על מצבה "בגדול אני בסדר אם לא מחשיבים כמה מכות יבשות, צוואר תפוס, כאב גב, סחרחורת והבלוטה באמצע המצח. ההלם עבר לי. מודה לשם על המזל שהיה לי". נראה שבימים הקרובים תאלצו להסתדר בלי נוכחותה של גדעון ברשת החברתיות, שכן הסבירה שהיא לוקחת קצת הפסקה מהאינסטגרם עד שתתחזק.

תקוה גדעון
תקוה גדעון | צילום: אינסטגרם

 

להזכירכם זו לא זוכת האח הגדול הראשונה שעוברת תאונת דרכים דומה, יובל מעתוק שהתה ברכב עם המנהלת שלה בזמן שרכב אחר פגע בהן חזיתית. הפציעות היו יחסית קלות אך הרכב הלך טוטלוס. נאחל לכולם לשמור על עצמם בדרכים.