"רציתי לרכך אותה": המחווה הרומנטית המקורית של הדייר גיא איתן למשפיענית לי מנחם

הדייר הלוהט גיא איתן חשף בבית "האח הגדול" מחווה רומנטית שעשה למשפיענית לי מנחם, כששלח לה מרככי שיער בשווי חמשת אלפים שקלים - גלו איך היא הגיבה

לי מנחם, גיא איתן
לי מנחם, גיא איתן | צילום: אינסטגרם, מיכאל טומרקין

הדייר החדש בבית "האח הגדול" גיא איתן תפס את תשומת לב הצופים כבר ברגע הראשון. המתמודד החתיך, שניהל מערכת יחסים עם נועה בני, השותפה של נטע אלחמיסטר במותג בגדי הים ואף היה מאורס לה עד לביטול החתונה חשף במהלך סוף השבוע פרט מעניין במיוחד על קשר רומנטי שניסה לרקום לאחר שחזר לשוק הפנויים פנויות. הרווק התל אביבי בן ה-33 סיפר בשבת האחרונה במהלך ארוחת הצהריים על המחווה הרומנטית שעשה לכוכבת האינסטגרם והמשפיענית לי מנחם, שמחזיקה מאחוריה גם טרגדיה, לאחר שאיבדה לאחרונה את בן זוגה אור אשכר ז"ל בפיגוע בדיזנגוף.

גיא איתן האח הגדול
גיא איתן האח הגדול | צילום: האח הגדול

"חבר משותף הכיר ביננו. היא הכי אנטי-טיפ שלי ואני הכי שלה. בקיצור אנחנו מדברים, והיא קשה אלי ממש. לא יודע למה אמרתי טוב – לצאת מזה משהו לא ייצא, אבל היא מעצבנת אותי אז מה אני עושה? יש לי חבר שיש לו סופר, אני אומר לו 'שומע? תעמיס לי משאית ב-5,000 שקל של מרככים לשיער, ושלח לה עם פתק "אני ארככך אותך''" סיפר והוסיף "ובאו סבלים מפרקים לה מרככים בתוך הבית, היא החזירה את זה חזרה. עד היום יוצא לי לדבר איתה, זאת ליקוש, לי מנחם. היום שאני מסתכל על זה אחורה אני אומר אנחנו מה זה שונים שתבין, ניסיתי לשווק לה אח"כ את בן דוד שלי".

הדיירים בבית התייחסו גם לאירוע המטלטל שנפל על מנחם ובני משפחתו של בן זוגה לשעבר הרצח הנורא שלו בפיגוע. "אני לא הכרתי אותו אבל ההיפ שהיה אחרי, הוא נשמע כמו בחור מלך הארץ. אתה יודע מה באסה? אני חושב שהם בדיוק פגעו בול אחד עם השניה. אותו אני לא מכיר אבל על פניו זה נראה כאילו היא מצאה מציאה ומשהו נלקח ממנה".

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Lee Menahem (@likushm)

גם 'ליקוש', שפכה אור על המחווה וסיפרה באינסטגרם שלה על תקרית המרככים ואמרה: "הגיעו לי כמויות של מרככים, זה מה זה היה מקורי, מלא זמן לא ידעתי מי זה עד שהוא אמר לי שזה הוא. לא יצאנו בחיים וגם אחרי זה לא יצאנו. אמרתי לו שתרמתי בשמו את הקונדישינרים למקלט לנשים מוכות אבל זה היה מאוד מקורי ונורא חמוד".

לי מנחם
המרככים שקיבלה | צילום: אינסטגרם