הסלבס מגיבים לסוף השבוע הקשה: טליה עובדיה בווידוי "בתור אחת שדוד שלה נהרג בפיגוע ירי, קשה לי מאוד!"

הכוכבים המקומיים התקשו לעבור לסדר היום בעקבות הפיגועים הקשים שאירעו והעלו תגובות ותחשות לכתב ברשתות החברתיות. טליה עובדיה חשפה כי דודה נהרג בפיגוע ירי, קאזם טען כי "האסלאם מתבייש" במחבלים וקותי סבג כינה את המנהיגים "ממשלת הביצים שלי"

זמן צפייה: 03:03

סוף שבוע קשה מאוד עבר על תושבי מדינת ישראל, לאחר שרצף של פיגועים הביא לרציחתם של שבעה אזרחים. הסלבס המקומיים, שרגילים לחיות ולהציג ברשתות החברתיות את חייהם הטובים, לא יכלו לעבור על סדר היום והגיבו לאירועים הקשים כששיתפו איך האירועים האחרונים השפיעו עליהם. "לפתוח את השבוע עם התמונות האלה. שבע משפחות שנהרסו להם החיים. בתור בת לאמא שאיבדה את אחיה בפיגוע ירי קשה לי מאוד" כתבה זוכת "האח הגדול" טליה עובדיה והוסיפה "הלב שלי עם הפצועים ומשפחות הנרצחים. אמן שהעם שלנו יתעורר ויבין שמעבר לימן ושמאל ומעבר לדתי חילוני כולנו יהודים".

כתבות נוספות:

טליה עובדיה
הסטורי שהעלתה טליה עובדיה | צילום: אינסטגרם

גם קאזם חליליה שהשתתף בעונה של עובדיה ב"אח הגדול" כתב ושיתף: "אני מוסלמי ואני אומר לכם שזה לא האסלאם האמיתי. האסלאם מתבייש בהם" עוד הוסיף " שני מחבלים ארורים מחליטים לעשות מעשה נבזי, לא אנושי 'בשם האלוהים'. אבל היום אני אומר חד משמעית, הצבא חייב להיכנס אתמול! לכל מקום אשר נמצא בו מחבל! לא נשכח ולא נסלח".

"לא מצליחה לעכל את זה, שבת ארורה. הלב נשבר לרסיסים" כתבה נועה קירל והוסיפה "ליבי עם משפחות ההרוגים". קותי סבג, זוכה "האח הגדול גם הוא יצא על הממשלה וכתב:  "שני פיגועים, שבעה נרצחים. טלוויזיה כרגיל, כדורגל כרגיל, אנשים באינסטגרם כרגיל. מקומות בילוי מפוצצים, באולפני טלוויזיה מזיינים את המוח על זה שאסור לנו להיגרר" כתב והוסיף "נשיא ארצות הברית מבקש שנבליג, השר לביטחון לאומי מבטיח לאזרחים שעוד מעט יהיה להם הרבה יותר קל לקבל נשק וככה הם ילחמו במחבלים, לא המדינה חס וחלילה".

קותי סבג

סבג עוד סיים ואמר: "בסוף יש משפחות שנהרסו להן החיים, ועוד מעט יגלו שלהילחם במדינה במדינה על טיפולים פסיכולוגים ופיצויים ליתומים לא פחות קשה מלהילחם בטרור. ממשלת ימין, ממשלת שמאל, ממשלת הביצים שלי. בסוף מעניין אותם רק הכיסא, התיק, הכסף, הכוח והשליטה. שאלוהים יעזור לנו".

"פתחתי את הטלפון וחשכו עיניי, זה לא נתפס" שיתפה מאיה ורטהיימר, "ערב שבת, אנשים הולכים לבית כנסת לקבל את השבת ולא חוזרים הביתה. לא נתפס, אלוהים ישמור!", הזדעזעה תקוה גדעון.

הסטורי שהעלה קאזם חלילה
הסטורי שהעלה קאזם חלילה | צילום: אינסטגרם