"מקרה חמור ביותר": אייל גולן חשף כי יש לו מתחזה ברשתות החברתיות

במשך שבועות נשים חשבו כי הן מתכתבות עם הזמר אייל גולן, אלא שעכשיו הוא חושף כי מדובר במתחזה

אייל גולן
אייל גולן | צילום: אור גפן

אייל גולן שיתף היום את העוקבים שלו ברשתות החברתיות כי יש לו מתחזה שמתחיל עם נשים בשמו. "בשבוע האחרון אני מקבל המון פניות מאנשים שמתכתבים עם מתחזה שלי בכל מיני אפליקציות" כתב בסטורי שהעלה. "אותו מתחזה שולח הודעות כביכול בשמי שפשוט הזדעזעתי לקרוא אותן. המקרה הזה מבחינתי הוא חמור ביותר. כמו שאתם יודעים יש את הפרופילים הרשמיים בלבד. אני רוצה לבקש מכם לא לתת יד. תנהלו שיחות עם פרופילים פיקטיביים ותדווחו מיד על אותו פרופיל".

אייל גולן
אייל גולן | צילום: אינסטגרם

הזמר, שיתף צילום מסך של התכתבות כביכול של המתחזה עם בחורה, כנראה מעריצה - אך אם תשימו לב לפרטים הקטנים ניתן לראות שמדובר בתרגום או מחשב עם שגיאות כתיב וזכר נקבה.  "תודה על התגובות, הלייקים והתמיכה במוזיקה שלי" כתב המשתמש בשמו של גולן "אני לא מאמינה שזה באמת אתה" ענתה האישה איתה התכתב. המתחזה לא וויתר וניסה לשכנע את המעריצה כי הוא אכן אייל: "אני באולפן עכשיו, אני אתקשר אלייך בשיחת וידאו כשאני פחות עסוק". ולאחר מכן אף פנה אליה וכתב לה: "את נראית אישה יפה ומתוקה במיוחד, האם פגש אותי אישית בהופעה?"

מטעמו של אייל גולן נמסר בתגובה: "אייל רואה בחומרה רבה את השימוש בשמו למטרות זדוניות ואת הניצול שיש ברשתות החברתיות. אנו קוראים לכל מי שנתקל בפרופיל מזויף לפנות אלינו ולדווח על העמוד. בהזדמנות זו, אייל מבקש לקרוא לכל ההורים לשים לב היכן ילדיהם גולשים ברשתות ועם מי מתכתבים, ותמיד להיות בפיקוח".

אייל גולן
אייל גולן | צילום: אור גפן