למרות ההכחשות: בת הזוג החדשה של איתי לוי ליוותה אותו בערב הגדול

למרות שתחילה טענו שהם לא יחד, עדן כהן, בת הזוג החדשה של איתי לוי הגיעה בחשאי להופעה הגדולה שלו בהיכל מנורה והצליחה להסתתר ולהתחמק מעדשות המצלמה

איתי לוי
איתי לוי | צילום: ארן חן צלמים

ערב מרגש מאוד עבר על הזמר המצליח איתי לוי, שחזר להיכל מנורה מבטחים לאחר שלוש שנים של הפסקה. הכוכב האהוב שב לבמה למופע 360 ענק מול 12,000 צופים, עשרות נגנים ורקדים ואורחים מכובדים. מי שליוותה אותו במעמד המכובד היא לא אחרת מבת הזוג בחודשים האחרונים עדן כהן, שהצליחה באלגנטיות לחמוק מהמצלמה.

כתבות נוספות:

על פי מקורבים, כהן שתועדה בחודש שעבר לצד לוי אך השניים הכחישו כל זוגיות, הגיעה בשעות הערב המוקדמות ובילתה עם הזמר את השעות שלפני ההופעה בחדר האמנים מאחורי הקלעים. לאחר שלוי עלה לבמה, היא חבשה קפוצ'ון וכובע ועלתה גם היא למתחם מאוד קרוב לבמה, בסמוך לנגנים בכדי לצפות בבן זוגה.

איתי לוי
צילום: עומרי סילבר

עדן כהן בהופעה רשמית ראשונה בחודש שעבר באירוע השקה בפלאנט ראשל''צ
צילום: אור גפן יחסי ציבור

למרות שהיו לא מעט כוכבים מפורסמים בקהל ולא מעט מצלמות שתיעדו את החוגגים, הצליחה כהן להישאר בצללים ולא למשוך תשומת לב, כך שאף אחד לא זיהה שהיא נמצאת במתחם. בין מי שכן היו ונתפסו בעדשה נכחו סטטיק, סטפן שאף התארח על הבמה, מיכל הקטנה ובתה יולי, השורדת דורין דותן ובעלה, ירדן ויזל ובעלה פלג, בר זומר ובעלה אביב, עדן מאירי, ג׳קי אזולאי, החברים מקזבלן: טל מוסרי, עודד מנסטר ושמוליק כהן ועוד רבים ואחרים.

איתי לוי, סטטיק
צילום: ארן חן צלמים

ירדן ויזל ובר זומר
צילום: ארן חן צלמים

סטפן לגר
צילום: ארן חן צלמים