בן או בת? מעיין אדם חושפת למה היא מצפה

מעיין אדם, שגילתה בסוף השבעה על אחותה מפל שהיא בהריון שני, חשפה למה היא מצפה ואף חלקה עם העוקבים את העובדה שהיא תהיה בהריון לפחות עוד פעמיים נוספות

מעיין אדם ויובל צלנר
מעיין אדם ויובל צלנר | צילום: רפי דלויה, HOT

בתקופה הכי חשוכה בחייה מעיין אדם ראתה קצת אור. בתום ימי השבעה על אחותה מפל, שנרצחה בטבח הנוראי במסיבת ברעים, גילתה אדם כי היא בהריון שני, שמונה חודשים לאחר שילדה את בתה הבכורה תבור לה חיכתה כל כך הרבה שנים.

מעיין אדם
מעיין אדם | צילום: רפי דלויה, HOT

כוכבת הישרדות לשעבר, שבחודשים האחרונים מתעדת את חייה במצלמת "מחוברים" חשפה כי רגע לאחר שחזתה בשני הפסים על מקל בדיקת ההריון היא הגיעה לקבר הטרי של אחותה וסיפרה לה על הנס שקרה. כעת, תוך ליווי המצלמה ברגע האינטימי שלה חשפה אדם את מין העובר לו היא ובן זוגה יובל צלנר עתידים לצרף למשפחה.

כתבות נוספות במדור סלבס:

בפרק הבכורה של מחוברים שישודר ביום חמישי הקרוב בהוט, נראית אדם בבדיקת אולטרסאונד מדברת עם הרופא שלה, פרופ' יוגב ומדברת על הבייבי שלה בגוף זכר. "חמוד שלי תראה איזה ידיים ורגליים. אני רואה שהוא בועט" אמרה, כשהרופא מתקן אותה ומבשר לה שיש לה בת כשאומר "היא בועטת".

[brightcove_iframe video_id='entertainment-celebs-news-part-76-external' autoplay='0' credit='מתוך מחוברים באדיבות HOT וקודה תקשורת' desc='' poster='' kid='1_syz41c4t' duration='17']

בפוסט שהעלתה לרשתות החברתיות כתבה: "כבר בדייט הראשון יובל החתים אותי שלא עוצרים עד שאין שני בנים. אז העיקר שתהיה בריאה אבל יש לי עוד שני הריונות לפחות וכבר אין לי רצפת אגן שתחזיק אותם. האמת? אני מתרגשת עד דמעות ללדת את החברה הכי טובה של תבור".