ליהיא גרינר מדברת על האח הגדול, טראמפ וחיי המשפחה באור הזרקורים

כוכבת הריאלטי סיפרה לנו למה היא אוהבת את הנשיא החדש ומי לדעתה יזכה ב"אח הגדול"

זמן צפייה: 04:33

את יום הצילומים הזה יוצאת הריאלטי וחובבת ההשקות, ליהיא גרינר, פשוט לא יכלה לפספס, ובצדק. אפילו הציניקנים שבנינו יימסו מהתמונות המתוקות של הקמפיין של חברת האופנה לילדים בהשתתפות הבן החמוד של גרינר, מייקל צבר בן ה-3.

התפוח נפל על העץ. ליהיא גרינר ומייקל צבר
התפוח נפל על העץ. ליהיא גרינר ומייקל צבר
אמא גאה
אמא גאה

היום הגיעו האמא הגאה והדוגמן הצעיר לסט הצילומים עבור קמפיין הקיץ של מותג האופנה לילדים קיווי. ואם חשבתם שגרינר היא זאת שתגנוב את ההצגה עם המבטא המוכר והגזרה החדשה והנוצצת, טרם נתקלתם כנראה בחיוך הכובש של מייקל. ובכל זאת דאגה גרינר לפנק אותנו בכמה פנינים.

מתוק אמיתי. מייקל צבר
מתוק אמיתי. מייקל צבר

שאלנו את כוכבת הריאלטי האם היא לא מפחדת לחשוף את מייקל לאור הזרקורים, הרי ידוע שגם לתהילה יש מחיר. "הוא בחשיפה מאז שהוא נולד, אפילו לפני הברית ידעו את השם שלו. שום דבר לא סודי. והוא אוהב את זה מאד מאד" ענתה גרינר.

כשנשאלה לגבי העונה החדשה של האח הגדול אמרה שהעונה מעניינת ושייתכן שהפעם מישהו שייכנס באמצע העונה יהיה המנצח. מעניין. דברנו גם על פולטיקה, גרינר שיבחה את טראמפ, "יש לו קטע" ואמרה שהם דומים. אפילו הצלחנו גם לסחוט כמה טיפים לדיאטה מוצלחת: "תגידו ביי ביי לדברי חלב ולגלוטן". צפו בוידאו

אמא, עושים לי ט'אצ אפ
אמא, עושים לי ט'אצ אפ

בנה של גרינר ושל בעלה יוסי צבר,  יככב בקמפיין הקרוב של מותג אופנה לילדים. ניתן יהיה לראותו בפרסומות בטלויזיה וברשתות החברתיות ואם יילך בעקבותיה של אימה אולי גם באירועי השקה נוצצים ובתכניות מוזיקה.

כבר מתחבב על הבנות
כבר מתחבב על הבנות
הכי כיף עם אמא
הכי כיף עם אמא
מתיקות
מתיקות
אין אהבה בעולם כמו אהבה של אמא
אין אהבה בעולם כמו אהבה של אמא

 

צילום: עופר חן 

עוד ברשת סלבס

חתונת הענק של אורן חזן 

הזוגיות של כוכבי "דה וויס" נחשפת

מלכת ההצעות: עדן בן זקן מתחתנת