"תודה על המתנה והזכות": נתנאל רודניצקי הפך לראשונה לאבא!

פחות משנתיים לאחר שהכיר את בת הזוג יאנה ארונוב, נתנאל רודניצקי הפך לגבר מאורס וכעת אף לאבא לילד ראשון. "חיכיתי ליום הזה שאהיה אבא ובזכות אישה יקרה שלי זה קרה" כתב לצד תמונות מרגשות

נתנאל רודניצקי ויאנה ארונוב
נתנאל רודניצקי ויאנה ארונוב | צילום: מתוך עמוד האינסטגרם של נתנאל רודניצקי יאנה ארונוב

שנה מלאת תהפוכות ותפניות עברה על יוצא ״האח הגדול״ כשהשיא קרה השבוע, כאשר נתנאל רודניצקי ובת הזוג שלו בכמעט שנתיים האחרונות יאנה ארונוב הביאה לעולם את בנם הבכור. "מעולם לא חשבתי או דמיינתי את ההרגשה הזאת" כתב רודניצקי לצד סשן מונות מרהיב מחדר הלידה של הבייבי הטרי והוסיף "לראות אותך יוצא לאוויר העולם אחרי שעות שלא רצית, נלחמת להשאר שם אבל אחרי שעות ארוכות באת. הגעת לאמא ואבר שלך שמכאן ילוו אותך ויהיו כל החיים" כתב וחתם "חיכיתי ליום הזה שאהיה אבא ובזכות אישה יקרה שלי זה קרה. תודה על הזכות, תודה על המתנה הכי יקרה ומרגשת שקיבלתי בחיים שלי".

לכתבות נוספות בנושא סלבס:

הבן הקטן, שנולד במשקל של 3,420 קילוגרם מצטרף לשתי הבנות של יאנה מהנישואים הקודמים, תאומות מתוקות. השניים, הכריזו על ההריון המפתיע חמישה חודשים בלבד אחרי שהחלו לצאת ולא עבר זמן רב עד שהגיעה הצעת הנישואים.

כזכור, רודניצקי יצא מבית "האח הגדול" כשהוא בזוגיות עם דיאן שוורץ ולהם אחת מערכות היחסים המדוברות של התוכנית. זמן קצר אחרי שיצאו לחיים האמיתיים נפרדו וכאמור רודניצקי הכיר את יאנה. משם השאר היסטוריה.