אחרי הסערה: זה הפרוייקט הבא של אדל בספלוב יחד עם בעלה מאץ' עבד

אדל בספלוב ובעלה מאץ' עבד הציגו זוגיות משעשעת ומעניינת ב"זוג מנצח", מה שהביא אותם לזכות במקום הראשון. כעת הם מקבלים דוקו ריאליטי משלהם

מאץ' אבד וליאור קוקה עסק חדש

חשבתם שהרפאליז' מעניינים? הבוזגלוס? משפחת קוקה? קבלו ליהוק לריאליטי משפחתי שאנחנו לא מבינים איך לא חשבו עליו עד היום. זוכי "זוג מנצח" אדל בספלוב ומאץ' עבד צילמו פיילוט לדוקו ריאליטי חדש בהשתתפותם, כך מדווח היום הכתב ערן סוויסה. השניים, שכבשו בשנה שעברה את המסך והציגו זוגיות מצחיקה וכנה בצורה יוצאת דופן ממשיכים לעורר עניין תמידי ברשתות החברתיות, בל נשכח את הסערה האחרונה בראשה עמדה בספלוב בשבועות האחרונים לאחר שפרסומת בכיכובה גררה תגובות רבות ולאו דווקא מהצד הטוב של העניין.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Adel abed bespalov (@adelbespalov)

אין ספק שמערכת היחסים בין השניים, המגדלים שני ילדים תמיד עניינה את הצופים ואנו סבורים שעוד תמשיך לעניין, כך שבימים אלו הפקת הדוקו ריאליטי "אבוט המאירי" שאגב הפיקה גם את התוכנית "איט גירלז" בה התפרסמה בספלוב נמצאת במשאים ומתנים עם כמה גופי שידור.

למי שהספיק לשכוח נזכיר כי בספלוב ומאץ' התחתנו ב-2018 אחרי חמש שנות זוגיות. שנה לאחר מכן הביאה לעולם את בתם הבכורה שיה, וממש לפני כמה חודשים צירפו לה אח קטן כשנולד הבן ליב. השניים מרבים לעורר מהומות ברשתות החברתיות אבל אין ספק שזה מה שמביא אותם לכותרות.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Adel abed bespalov (@adelbespalov)