"לא יודעת אם זה נכון לו או לא": נועה בני בהתייחסות ראשונה להשתתפות האקס ב"אח הגדול"

נועה בני, האקסית של דייר "האח הגדול" גיא איתן מדברת לראשונה על הכניסה שלו לבית ומגיבה על השיח שלו עם סתיו קצין, ממנה ביקש לא להסתובב ברחבי הבית בבגד ים

זמן צפייה: 02:28

נועה בני, השותפה של נטע אלחמיסטר למותג בגדי הים, כיכבה לא מעט בשבועות האחרונים בכותרות, לאור הכניסה של בן זוגה וארוסה לשעבר גיא איתן לבית הכי מדובר במדינה. אחרי שש שנים שהשניים היו יחד, חלקו קורת גג ואף היו אמורים לעמוד תחת חופה הם נפרדו ומאז כל אחד המשיך לדרכו. לפני כשבועיים נכנס איתן ל"אח הגדול" ונחשף בפני כל המדינה. אחרי תקופה בהן לא הגיבה ולא דיברה על הכניסה של איתן לריאליטי, התייצבה הבוקר בני במסעדת רביבה וסיליה באירוע השקת מותג הקוסמטיקה ג'ייד והגיבה לראשונה.

כתבות נוספות במדור סלבס:

נועה בני
נועה בני | צילום: אור גפן

גיא האקס שלך נכנס ל"אח הגדול", הוא התריע מראש או ששמעת על זה בפעם הראשונה כשנכנס לבית?
"שמעתי על זה קצת לפני, אני לא צופה באח הגדול ובריאליטי בכלל, אני מאחלת לו המון בהצלחה. עברו המון שנים שאנחנו לא ביחד, כמעט שש שנים אני בטוחה שהוא עבר המון, אני עברתי המון ומאחלת לו רק טוב".

מה את חושבת על ההשתתפות שלו בתוכנית?
"אני לא יודעת אם נכון או לא נכון לו, זה הוא יידע כשהוא ייצא אבל אם זה משהו שהרגיש לו שהוא צריך לעשות אז למה לא?"

השבוע הייתה לו שיחה עם סתיו והוא אמר לה שהוא לא מעוניין לראות אותה מסתובבת בבגד ים עם כל הגוף שלה בחוץ ברחבי הבית. מה חשבת על האמירה הזאת?
"שזו אמירה קצת קשה בעייני, למה לא? יש בריכה כולן עם בגדי ים, למה שהיא לא תסתובב בבגדי ים? אני לא רואה בזה משהו לא בסדר זה לגיטימי לגמרי. מה זאת אומרת, הוא הולך עם בגדי ים שם? אז אני חושבת שגם היא יכולה".

אם היו מציעים לך להיכנס לאח הגדול היית נכנסת?
"לא"

נועה בני וגיא איתן
נועה בני וגיא איתן | צילום: אינסטגרם