"תצאי איתי, יהיה לך כיף": סתיו קצין חושפת הודעות שקיבלה מאליאב טעטי - בזמן שיצא עם בר כהן!

סתיו קצין כבר איימה בעבר לחשוף התכתבויות שמוכיחות שאליאב טעטי התחיל איתה בזמן שבר כהן הייתה בבית "האח הגדול", ולאחר ששלח לה עקיצה היא החליטה להעמיד אותו במקום ולהעלות את הדברים שכתב לה

סתיו קצין
סתיו קצין | צילום: אור גפן

עוד לא התחילה העונה החדשה של "האח הגדול" ונראה שהתוכנית לא מפסיקה לספק לנו ג'וס בחסות דיירי העבר. סתיו קצין כבר עשתה לא מעט טיזרים וסיפרה בראיונות כי אליאב טעטי, שהשתתף עונה אחת לפניה היה שולח לה הודעות ומנסה להתחיל איתה, ויותר מכך - גם רגע לאחר שיצא מ"האח הגדול", בעוד אהובתו בר כהן (איתה התחתן בסופו של דבר) עוד הייתה בבית הסגור. אתמול, רגע לפני שידור סרט החתונה של בר ואליאב ברשת 13, העלה טעטי סטורי עקיצה, וכתב "לכל הבחורות שאי פעם דיברתי איתן, אפילו רק 'שלום' ורצו כל כך לבוא לחתונה שלי, אני באמת מצטער שלא הוזמנתן (בכל זאת, תבינו אותי) אבל הנה אתם יכולים לצפות בחתונה ועוד בלי מעטפה", כתב וכמובן היו מי שהיו בטוחים שהוא מתכוון לקצין.

הברבי היפה לא נשארה חייבת והודתה: "ממי לא חשבתי שתרד כזה נמוך", והחליטה לחשוף את כל מה שאיימה שתפרסם. קצין העלתה התכתבויות של דברים ששלח לה אליאב החל משנת 2019. "הוו בוקר אור לך", "יא מושלמת", "מהממת", כתב לה טעטי, בתיעוד שהעלתה כשבינתיים עוד לא ענתה. לצילום מסך נוסף מ-2022 הוסיפה את הכיתוב "ופה זה שיצאת מהאח שההיא עוד הייתה בפנים... ממש לא מזיז לי החתונה שלך ממוש, קצת כבוד אין לך. לא לפנות".

סתיו קצין
צילום: אינסטגרם

בצילום מסך מהתכתבות נוספת כתבה ועקצה: "לי לא אמרת שלום... אולי יותר בקטע של לצאת איתך לקשר רציני". סתיו הביעה את רצונה לקשר רציני, אלא כזה של חתונה וילדים, ואילו אליאב ענה לה: "אומר לך I am in. מאמי את לא מפחידה אותי, הייתי עם אלמנה פלוס 3". לסיום צילומי המסך סיכמה קצין את התיעודים וכתבה: "כמובן שזה לא הסוף, היו עוד הרבה פעמים שממש רצית לצאת איתי... לא שלום חד פעמי כמו שאתה טוען..."

סתיו קצין
צילום: אינסטגרם

 

סתיו קצין