מהשמועות על רומן ועד להצעה: טיימלין היחסים של נועה קירל ודניאל פרץ

נועה קירל קיבלה טבעת אירוסים מפוארת במיוחד מבן הזוג שלה דניאל פרץ אחרי בקושי שנה של זוגיות. אז מתי סיפור האהבה בעצם התחיל? ואיך מתנהלת מערכת היחסים בשלט רחוק? הנה כל הפרטים

נועה קירל, דניאל פרץ
נועה קירל, דניאל פרץ | צילום: עידן פוטרמן

הבשורה המפתיעה על ההצעה המרגשת של דניאל פרץ לנועה קירל הגיעה לרבים ללא שום הכנה מוקדמת ולא בכדי. עד שהתרגלנו שהזמרת המצליחה יוצאת עם הכדורגלן הישראלי, שמנהל קריירה מעבר לים - השניים בקרוב עומדים להפוך לבעל ואישה. להזכירכם, ביולי בשנה שעברה, סיימה הזמרת את מערכת היחסים שלה עם תומר הכהן, אחרי שנתיים של זוגיות צמודה שכללה ליווי צמוד במסע לאירוויזיון. פחות מחודש אחרי החלו שמועות כי היא ודניאל פרץ, אז שוער מכבי תל אביב ונבחרת ישראל בכדורגל, החלו לבלות. השניים ידעו על קיומם אחד של השנייה, מאחר ושניהם חתומים אצל הסוכן רוברטו בן שושן.

נועה קירל, דניאל פרץ
נועה קירל, דניאל פרץ | צילום: עידן פוטרמן

קירל הגיעה לצפות במשחק של מכבי תל אביב וישבה ליד שי זהבי, אשתו של הכדורגלן ערן זהבי ואף העלתה תיעוד לאינסטגרם שלה, דבר שגרם לכולם לתהות מה היא עשתה שם. פפראצי שהגיע רגע אחרי, תיעד את השניים מבלים יחד במסעדה, כשמקורבים לא אישרו את מערכת היחסים ביניהם אבל גם לא בדיוק שללו.

באוגוסט, קיבלה מערכת היחסים תוקף רשמי, כשקירל ארגנה את מסיבת הפרידה של בן זוגה הטרי, רגע לפני שטסה איתו לגרמניה, לחתום בקבוצה החדשה שלו באיירן מינכן. השניים טסו במטוס פרטי שארגן מועדון הפאר, והיא הייתה אחת מבין חמשת בני המשפחה שהורשו לטוס עמו. למרות המעבר שלו לגרמניה, השניים העבירו את החודשים האלו על הקו, כשקירל ביקרה לא מעט את בן זוגה החדש. בהופעה הקודמת שלה בפארק הירקון הוא עשה לה מחווה מצולמת וייתכן ויצליח להגיע הפעם, תלוי בלו"ז הכדורגל שלו.

נועה קירל ודניאל פרץ
נועה קירל ודניאל פרץ | צילום: אינסטגרם

בינואר האחרון, הזוג המאוהב הצליח לקחת פסק זמן מהמטלות הרבות וטס לחופשה זוגית רומנטית בתאילנד, אותה השאירו מתחת לראדר. השניים מאז בקושי העלו תמונות משותפות לרשתות החברתיות אבל בסוף השבוע האחרון סיפור האהבה שלהם קיבל תפנית, עם ההצעה המרגשת והמפתיעה.

View this post on Instagram

A post shared by Noa Kirel (@noakirel)