מה קורה שם? דיאן שוורץ ואיתי לוי צמודים

בתחפושות מושקעות, דיאן שוורץ ואיתי לוי נצפו צמודים עד מאוד במסיבת פורים - ומדוע נתנאל רודניצקי הבריז ברגע האחרון?

דיאן שוורץ, איתי לוי
דיאן שוורץ, איתי לוי | צילום: יח"צ

האם יש זוג חדש שמתפתח בביצה? עכשיו כשהוא רווק, אחרי סיומה של מערכת היחסים הקצרה עם עדן לוי, ובעוד שהיא התרגלה גם היא לחיי הרווקות נראה שקשר חדש נרקם בביצה. איתי לוי ודיאן שוורץ, שניהם מיוצגים של סוכנות יולי, הגיעו צמודים ומחופשים למסיבה השנתית שנערכה במופע YOLO בהאנגר 11. כשהוא לבוש בדמותו של דני זוקו מ"גריז", והיא גם הלכה על דמות מהעבר והתחפשה לפמלה אנדרסון בלוק חושפני במיוחד, בילו השניים לא מעט במהלכו של הערב ועל פי נוכחים במקום היו צמודים מאוד. זו לא הפעם הראשונה שהשניים נראו קרובים, הפעם האחרונה הייתה ביום הולדתו של לוי, כבר אז השניים לא פסלו היתכנות של זוגיות. האם נעשה עכשיו הצעד הראשון?

דיאן שוורץ, איתי לוי
דיאן שוורץ, איתי לוי | צילום: יח''צ

דיאן שורץ
קברה לכולם. דיאן שורץ | צילום: אמיר מאירי לאירוע YOLO וסוכנות יולי

לשוורץ היה את כל החופש פעולה אתמול, שכן האקס המיתולוגי נתנאל רודניצקי, שיהיה אמור גם הוא להתייצב באירוע של הסוכנות בה הוא מיוצג בסוף לא הגיע, לאחר שהוא ובת הזוג החדשה יאנה ששכחו ציוד אישי במלון באילת ונאלצו לעשות את כל הדרך חזרה כדי להביא את הדברים שלהם.

עוד הגיעו אייל גולן, שאף ישב עם לוי במתחם השולחנות VIP אך השניים לא החליפו מילה מחופש מכף רגל עד ראש. אירה דולפין בתחפושת שהפתיעה את כולם בדמותו של מסי, מעיין אשכנזי ובן הזוג דור חי חמו, אלה איילון ובן הזוג, תום חיימוב וליה נגה, טיטי איינהו ובן זוגה צחי, אורי ששון, גל רובין, שירלי בוגנים, עופר חיון, מיכאל בן דוד, אורי ששון, שרית פולק, מאי תגר, שירלי לוי, שחר טבוך, פיי ז׳קיטה, סינדי צ׳אדי, רומי ספקטור, עילי צ’פמן ועוד

איתי לוי
דני זוקו. איתי לוי | צילום: אמיר מאירי לאירוע YOLO וסוכנות יולי

אייל גולן
אייל גולן | צילום: אמיר מאירי לאירוע YOLO וסוכנות יולי

אירה דולפין
המנצחת של הערב. אירה דולפין | צילום: אמיר מאירי לאירוע YOLO. מתחם VIP של סוכנות יולי

טיטי איינאו, צחי פרנקל
טיטי איינאו, צחי פרנקל | צילום: אמיר מאירי לאירוע YOLO וסוכנות יולי