בתה של מיה דגן פונתה באמבולנס לבית חולים

השחקנית מיה דגן מיהרה לבית החולים בעקבות פציעתה של ביתה אמיליה במהלך יום שגרתי בגן. אבל הסרו דאגה מליבכם כי הסוף הוא טוב

דרמות משפחתיות הן דבר שבשגרה, אבל לפעמים החיים האמיתיים יכולים לספק תסריטים מורטי עצבים יותר ממה שגדולי הכותבים יכולים לחלום.

 

אין דבר שמלחיץ הורה יותר משיחת טלפון מהגן. במיוחד כשהגננת מספרת שלילד שלכם קרה משהו ושאתם מתבקשים להגיע בהקדם. זה בדיוק מה שקרה לשחקנית מיה דגן.

עוד ברשת סלבס:

אמש (רביעי) בזמן שדגן הייתה בעיסוקיה - אמיליה דגן בתה בת ה- 4 מבן זוגה ערן פפר נפלה בגן ונחבלה. הגננת מיד הזמינה אמבולנס שפינה את אמיליה אל חדר המיון בבית החולים דנה שבאיכילוב בתל אביב. בהגיעה לבית החולים עברה אמיליה סדרת בדיקות כדי לשלול נזקים. כמו כל אמא, דגן נלחצה מאד מהאירוע. "זה היה נורא", כתבה בפוסט באינסטגרם שלה.

כמה שעות לאחר מכן דגן ג'וניור שוחררה לביתה לאחר סדרת בדיקות. השחקנית כאמור העלתה פוסט לחשבון האינסטגרם שלה המונה כ-80 אלף עוקבים ובו כתבה את הדברים הבאים לצד תמונה שלה עם אמיליה: "אתמול היה נורא. כי אין דבר שיותר מוריד לך ת׳לב מטלפון מהגן ב 10 בבוקר. אמליוש נפלה. ואמבולנס. ומיון. היום כבר בסדר. אבל זה המקום להרים לביה"ח דנה ולמיון הילדים באיכילוב.עם רופאים מדהימים וצוות אכפתי ונעים. תודה לד״ר טלי שבעיקר טיפלה בי. ובהסטריה שלי.. בסוף אמליוש התלוצצה עם רופאיה.. ❤️ רק בריאות.כל השאר שטויות.."