בקשה דחופה לצו מניעה נגד כוכבת "מאסטר שף"

חודשים אחרי שמכרה את מסעדתה המצליחה, כוכבת התכנית בקשיים משפטיים מול קונה המסעדה

זמן צפייה: 00:25

בקשה דחופה לצו מניעה נגד כוכבת "מאסטר שף", סמדי וקנין, הידועה בכינויה - סמדי בומבה הגיעה לבית המשפט.  חודשים ספורים אחרי שמכרה את מסעדת "שושנה", המסעדה המצליחה שלה בבבאר שבע לתושבת העיר, בומבה מסתבכת בעניינים משפטיים. לרשת סלבס נודע כי בשישי האחרון הוגשה בקשה לבית משפט השלום בקרית גת. על פי אותה הבקשה שהוגשה על ידי ספיר עזריה לוסקי באמצעות עו"ד רוני יצחקי, נדרש בית המשפט להורות לבומבה "לא לעסוק בממכר תבשיליה השונים ברחבי העיר באר שבע".

סמדי בומבה. צילום: אביב חופי
סמדי בומבה. צילום: אביב חופי

הסיבה על פי אותה בקשה דחופה "המשיבה הפרה ומפרה זכות חוזית המוקנית לה כלפיה המשיבה". לפי גורמים המקורבים לעזריה ללוסקי, במעמד רכישת המסעדה באוגוסט השנה בכ-100 אלף שקלים, התחייבה  בומבה שלא לעסוק בממכר מזון בעיר באר שבע, בה נמצאת המסעדה. זמן מה לאחר המכירה, גילתה לוסקי בחשבון הפייסבוק של בומבה כי היא עדיין עוסקת בממכר מזון בעיר וזאת בניגוד להסכם שנחתם בין השתיים.

לפי זכרון הדברים שנחתם בין שתי הנשים באוגוסט השנה - רכשה עזריה לוסקי את מסעדת שושנה של בומבה ב-100 אלף שקלים. בנוסף לרכישת המקום, עזריה לוסקי קיבלה את הזכויות על שם המסעדה וכמובן התחייבות של סמדי שלא לעסוק בממכר תבשילים בשריים בעיר באר שבע.  כחודשיים לאחר החתימה, הגיע לידי לוסקי מידע כי בומבה עוסקת במכירת תבשילים בעיר באר שבע תחת השם סמדי בומבה, מה שמפר את ההתחייבות איתה. מיד לאחר מכן פנתה כאמור לבית המשפט.

ב-18 לחודש השיבה וקנין לבית המשפט פנייה אישית ללא התערבות עורך דינה בבקשה לשינוי מיקום המשפט. הסיבה לכך לדבריה : "דיונים שיתקיימו מחוץ לבאר שבע יגרמו לי לנזק כספי והוצאות מיותרות לכל יום דיון" הסבירה.

עו
עוד

תגובתה של בומבה לא התקבלה עד לרגע פרסום הידיעה.

עוד ברשת סלבס

פרסום ראשון: הפרידה הדרמטית של מייקל לואיס

כריס מרטין בסיור לוקיישנים בישראל 

בגיל 44: גלית גוטמן בהלבשה תחתונה 

צפו בתיעוד: משה פרץ בעבודות שירות 

ליצירת קשר עם הכתב לחץ כאן