"התחתנתי ללא הסכם ממון, אני יכולה לקחת חצי": מורן בן אסולין עונה על מה שכולם רוצים לדעת

מורן בן אסולין, הכלה ששיגעה את המדינה מתגרשת מבעלה אחרי שמונה חודשים של נישואים ואת העוקבים מעניין מה ייצא לה מבחינה כלכלית מכל הסיבוב הזה

מורן בן אסולין
מורן בן אסולין | צילום: אינסטגרם

מורן בן אסולין, הכלה ששיגעה את המדינה לפני כשמונה חודשים כשגנבה לעומר אדם את ההצגה כשהופיע בחתונה שלה הפכה לסלב שלעצמה, ולאחרונה אף נחשף כי היא נפרדה מבעלה. לאחר החתונה דווח בכל מקום כי החתן מגיע מרקע כלכלי אמיד ורבים תהו לאור הגירושים הקרבים מה בדיוק היה המניע של בן אסולין בחתונה והגירושים המהירים. אחרי שהספיקה לחגוג את הפרידה בחופשה מקומית באילת, מבלה בן אסולין את הימים האחרונים עם חברות במיקונוס, והחליטה לענות לשאלות הגולשים.

כתבות נוספות במדור סלבס:

מורן בן אסולין
מורן בן אסולין | צילום: אינסטגרם

מורן בחרה לענות על שאלה אחת שחזרה לא מעט, והיא "האם היא התחתנה בגלל הכסף". בתשובה שלה, חשפה הכוכבת החדשה את הנתונים שמאחורי הקלעים. "מי שמתחתנת עם כסף גם נשארת שם בין אם טוב לה או לא טוב לה" אמרה והוסיפה "חשוב לי לציין שהתחתנתי ללא הסכם ממון, מה שאומר שאני יכולה לקחת חצי. אבל זה ממש לא מדבר אליי, הגרוש שלי יצא איתי גבר של החיים והוא כל כך האמין בי שאין לי אופציה לאכזב אותו".

עוד נשאלה בן אסולין האם היא הייתה עם גבר אחר מאז הגירושים ועל כך ענתה בפתיחות: "עדיין לא התגרשתי אז כמובן שלא ואני לא ממהרת לשום מקום יש לנו את כל החיים".