אנחנו בשוק: אביב גפן צפוי להינשא בשלישית

תחזיקו חזק לקראת הידיעה הבאה, כי אביב גפן שלא חסך בשירים על אהבה - יעמוד ממש בקרוב שוב מתחת לחופה, וינשא לבת הזוג שלו בשנה האחרונה

אביב גפן, הצינור

תודו שלא ראיתם את זה מגיע! הזמר והפעיל החברתי שלא חוסך את דעותיו על הממשלה עסוק גם בדברים משמחים במיוחד, כמו תכנון החתונה השניה שלו! בידיעה שעלתה היום בוואלה! סלבס, נטען כי אביב גפן ובת הזוג שלו שרון קאופמן איתה הוא מנהל מערכת יחסים בשנה האחרונה מאורסים.

שנתיים מאז הגירושים המפתיעים מאשתו לשעבר שני פרידן, איתה הביא שני ילדים מתוקים לעולם ונראה שגפן שוב מוכן להתמסד כדת וכדין. שנה אחת בלבד של זוגיות הספיקה לו בכדי לדעת שקאופמן היא האחת. על פי אותה ידיעה, גפן הציע לאחרונה נישואים ואם הכל יילך כמתוכנן, בספטמבר הקרוב, רגע לפני ראש השנה השניים יהפכו לבעל ואישה!

אביב גפן ושרון קאופמן
אביב גפן ושרון קאופמן | צילום: אינסטגרם

 

במי שלא יודע במי מדובר אז קוראים לברת המזל שרון קאופמן, היא בת 38 מתל אביב, בעלים של מאפייה במרכז. השניים הכירו דרך חברים משותפים. גפן חשף אותה לגולשים לראשונה כשהעלה תמונות ביום הבחירות לרשויות המקומיות, שם פגשו השניים את האקסית שלו שני ואת בן זוגה החדש מריוס נכט. אלו יהיו כאמור הנישואים השלישיים של גפן, שהיה נשוי גם לאילנה ברקוביץ בשנות ה-90.