אחרי שקיבלה ביקורות על משקלה אדל בספלוב מגיבה: "אין כאן הרעבה"

בחודשים האחרונים מאז לידת בנה מציגה אדל בספלוב לוק חדש שמצליח לגרור לא מעט ביקורות. עוקבת שטענה שלא צריך להחמיא לרזון שלה הביאה את בספלוב להגיב ולטעון "עדיף להיות בריאה במיוחד אחרי מה שעברתי. מי שלא נאה לה שתוריד עוקב"

אדל בספלוב
אדל בספלוב | צילום: אינסטגרם

אדל בספלוב קיבלה לא מעט ביקורות בתקופה האחרונה על השינוי המשמעותי שעשתה בגופה. חודשים ספורים אחרי שילדה היא לקחה חלק בקמפיין לעגלות והציגה גוף שדוף ופוזה שלא כל כך תאמה על פי רבים את המראה של אישה שרק הביאה חיים לעולם. מאז, הספיקה הכוכבת להתבשר כי יש לה גוש סרטני בבלוטת התריס, לעבור ניתוח ואף להחלים וכעת היא שוב סופגת אש.

בספלוב העלתה עוד תמונה כביכול תמימה לפיד שלה, אלא שהמראה שלה בבגד ים לא עבר לכולם חלק בגרון ורבים הגיבו והעירו לה על "הרצון הקיצוני" ומגד, כאלו שדווקא החמיאו על המראה הצנום. אחת העוקבות אף כתבה לה תגובה ארוכה שם העלתה תהיה ובספלוב לא נשארה חייבת וענתה לה.

כתבות נוספות במדור סלבס:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Adel abed bespalov (@adelbespalov)

"את נראת מעולה אבל אני באמת שואלת אם כל התגובות על הרזון שלה הכרחיות פה?" כתבה אחת הגולשות "כל כך הרבה צעירות, אמהות, וכאלה שמתקשות עם נושא המשקל רואות את העידוד בתגובות, זה מפלח את הלב, מתי נפסיק להתייחס למשקל כאל גורם שקשור איכשהו ליופי או מחמאה?, לרדת במשקל זו לא מילה גסה ואפשר לדבר על זה, אבל התגובות פה רק מראות כמה שזה אידיאל יופי. וזה לא".

בספלוב בחרה להגיב וכתבה: "מאחלת לכולם ולכולן גוף בריא כמו שלי עם בדיקות דם אחרי סרטן כמו שלי וספורט כמו שאני עושה! מאחלת מהלב והנשמה לכל מי שלא נאה לה יכולה להוריד עוקב. שלא תדעו כמה בנות הצלתי מסכרת השמנת יתר וחוסר בריאות מוחלטת פלוס נפש בריאה" עוד הוסיפה "המחמאות זה על הגוף שלי ועל איך שאני נראית, ולא על הרזון שלי וכן עדיף להיות בריאה במיוחד אחרי מה שעברתי וכולן רואות שאין כאן הרעבה פשוט תזונה בריאה , והמון ספורט ! מאחלת לכל אחת להרגיש כמוני".

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Adel abed bespalov (@adelbespalov)