מרגי מדבר לראשונה על הקשר עם אנה זק: "טוב לנו אחד עם השניה אז פשוט נהיינו ביחד"

בריאיון ראשון המאשר את מערכת היחסים עם אנה זק, יונתן מרגי מספר איך התחיל הקשר, האם יש משהו שיעשו אחרת וכיצד ינהל מערכת יחסים כשמרכז החיים שלו בימים אלו בלוס אנג'לס

זמן צפייה: 03:29

הידיעה על הזוג החדש בביצה תפסה את כולם בהפתעה גמורה, יונתן מרגי – אחד הזמרים הכי אהובים ואנה זק, כוכבת מוכרת והיריבה הראשית של נועה קירל, ביחד. שניהם יצאו ממערכות יחסים מתוקשרות, הוא חי בלוס אנג'לס והיא כאן בישראל ולפני פחות מחודש החלו לצוץ תמונות שלהם מבלים יחד והדרך לאישור הזוגיות הייתה קצרה. אז אם היה לכם ספק – עכשיו זה רשמי לחלוטין.

לכתבות נוספות בנושא סלבס:

פגשנו את מרגי על סט הצילומים לקמפיין החורף של מותג טוונטיפורסבן לו הוא משמש פרזנטור ושאלנו את השאלות הכי מעניינות.

יונתן מרגי
יונתן מרגי | צילום: עדי שנפיק

אז איך בעצם הכל התחיל?

"קרה בצורה סופר טבעית. התחלנו לדבר יותר לאחרונה. הכרנו כבר אחד את השניה, הרבה שנים. לאחרונה התחלנו יותר להיות בקשר והמשכנו לדבר, והמשכנו לדבר ולא יכולנו להתעלם מזה שטוב לנו אחד עם השניה אז פשוט נהיינו ביחד לאט לאט.

שניכם מגיעים עם רקע של מערכות יחסים מאוד מתוקשרות עם בני זוג מהתעשייה, יש משהו שאתם חושבים שתעשו הפעם אחרת?

"בטוח שכן, מה שנקרא מכל דבר שקרה לי בחיים למדתי ואני בטוח שגם היא, אני היום לא אותו בן אדם וגם לא היא אז מאמין שהרבה דברים נעשה אחרת."

אתה דיי העברת את החיים שלך בתקופה האחרונה לארצות הברית, איך ערכת היחסים בשלט רחוק תעבוד? הרי עם האקסית ליה זה לא כל כך צלח

"מעניין, אתם תראו איתי איך אני אעשה את זה אני גם לא בטוח אבל זה לא יהיה קל אבל אולי זה גם יהיה טוב."

האם הוא שמע משהו מהאקסית נועה קירל על הזוגיות החדשה, מה הוא חושב על כך שנדחה הפסטיגל ואנה ונועה לא יצטרכו לבלות יחד על הבמה, ואיך כל המלחמה משפיעה על הקריירה שלו? כל התשובות בראיון בראש הכתבה.