על גג העולם: המנטליסט נבו אבוטבול כובש את דובאי

המנטליסט הצעיר נבו אבוטבול הוזמן על ידי איש עסקים מדובאי לסדרת מופעים קבועה בסגנון מופעי ווגאס וברודווי, שתיקרא "The wonder boy". שיתוף הפעולה מוערך בהשקעה של כ-2 מיליון דולר

נבו אבוטבול
נבו אבוטבול | צילום: Nir Slakman

נבו אבוטבול המנטליסט הצעיר בעולם חתם על הסכם שיתוף פעולה ארוך טווח עם איש עסקים בכיר בדובאי, במהלכו יופיע נבו מול כ-2000 איש מדי סוף שבוע דרך קבע במרכז התיירות והעסקים הגדול באמירויות. יוזם שיתוף הפעולה, איש עסקים השייך למשפחה המובילה מספר חברות בולטות במפרץ, פנה לנציגיו של נבו לאחר שנתקל בסרטונים שלו ברשת.

כתבות נוספות בתרבות ובידור:

בחודשים האחרונים בילה נבו את זמנו בבניית מופע מנטליזם בסגנון ווגאס וברודווי מכוון לקהל אנשי העסקים והתיירים במדינה, ויוצג למבקרים בדובאי באולם ענק במרכז העיר. המופע, שקיבל את השם "the wonder boy" ירוץ דרך קבע בתיאטרון למשך כל סוף שבוע. המופע הראשון צפוי להיערך באוקטובר השנה באירוע השקה חגיגי אליו יוזמנו בכירי התעשייה בדובאי, אנשי עסקים מובילים מעולם הבידור.

 

אבוטבול בן ה-17 הוגדר כיורש של אורי גלר אחרי שכיכב בגיל 12 בישראל "גוט טאלנט", ומאז הופיע על כל במה גדולה בישראל, באירועים פרטיים ועסקיים. מאז הופיע נבו על הבמה הנחשקת של ה-Laugh Factory, המקום בו התחילו גדולי הקומיקאים בארה"ב (ביניהם אדם סנדלר, מיסטר בין, אלן דג’נרס ועוד), בערב הגאלה השנתי של ארגון ה-FIDF ואפילו בתוכנית "Daily Pop" בערוץ E!. "אני מתרגש וגאה להוביל את שיתוף הפעולה התרבותי הראשון בין האמירויות לישראל, תמיד אמרתי שבידור מקרב בין תרבויות ואני בטוח שהקהל מכל העולם במופע ייהנה ויצא המום, לא משנה מהיכן הוא מגיע", סיפר נבו.