פספוס של אהבה חדשה? נויה לא מצטערת על הבחירה, אבל מה לגבי דור?

נויה ודור נפרדו עוד טרם מעמד ההחלטה, ובעוד שנשמע שהיא לגמרי שלמה עם הפרידה, נראה שהוא היה שמח לעוד צ'אנס לאהבה

זמן צפייה: 04:59

עוד בטרם מעמד ההחלטה בפרק המיועד של "אהבה חדשה", הרווקה הלוהטת נויה אריאלי ודור טאוב החליטו להיפרד בראשון האחרון. בעוד שנראה כי נויה לגמרי לא מתחרטת על הבחירה, בתגובה בלעדית שמגיעה אלינו לרשת13 סלבס נראה שדור דווקא היה שמח לעוד צ'אנס של ניסיון אמיתי לפתח קשר משמעותי.

נויה אריאלי, דור, אהבה חדשה
נפרדנו כך. נויה ודור | צילום: אהבה חדשה, רשת 13

רגע לאחר שידור הפרק, נויה העלתה בחשבון האינסטגרם שלה סיכום בו כתבה: "אני ודור עברנו יחד חוויה מאוד מטלטלת. לא פשוט להיות הבחור הראשון שנכנס ובאופן כללי לא פשוט להיות בתוך הסיטואציה הזאת שהיא סיר לחץ. דור שונה מכל הבחורים שיצאתי איתם אבל לצד זה גם היה הרבה חוסר תקשורת. בסוף אנחנו אנשים שונים מאוד וברגע שקיבלתי את ההחלטה הראשונה הייתי שלמה איתה ולא חושבת שהייתי עושה שום דבר אחרת. בסופו של דבר זה לא היה נכון לשנינו להמשיך את התהליך ביחד. זה לא עשה לא לי ולא לו טוב". אך לצאת זאת עוד סיפרה במהלך "שאלות תשובות" בסטורי כי הם עדיין בקשר, למרות הפרידה.

דור לעומת זאת העלה ציור שצייר את נויה וכתב באנגלית "זה זמן לנופף לשלום מהחלון, בואי נסיים את זה כמו שצריך ונגיד שאנחנו בטוב". בתגובה שהוסיף לנו אמר: "זאת הייתה חוויה חד פעמית, למדתי להכיר בחורה מדהימה שכ״כ שונה ממני בהרבה מובנים ולמדתי ממנה המון. נויה היא בנאדם עם כמויות הכלה שלא פגשתי. הסיבה שאני מתעכב עליה היא שהתגובות ברשת מזעזעות אותי ועושות לבחורה שמאוד נקשרתי אליה בתוכנית, וכן, הייתי מתוסכל מאוד כי הרגשתי שהיא לא נותנת לי צ’אנס אמיתי, אבל כולנו מגיעים ממקומות שונים ועברנו דברים שונים בחיים שמעצבים אותנו למי שאנחנו ולפעמים זה מתנגש ואין אפשרות לדבר את אותה שפה וזה מה שהיה במקרה שלנו".

הציור של דור
הציור של דור | צילום: אינסטגרם