שי מיקה יפרח חושפת לאן נעלמה: "רק עכשיו אני חוזרת לעצמי"

זוכת "האח הגדול" שי מיקה יפרח נשאלה על ידי העוקבות שלה האם חוותה דיכאון אחרי לידה, מה שהביא להיעלמותה ברשתות החברתיות והיא החליטה לרמוז על מצבה והבטיחה לחשוף הכל בקרוב

שי מיקה יפרח
שי מיקה יפרח | צילום: אור גפן

זוכת "האח הגדול" שי מיקה יפרח הייתה פעם חלק בלתי נפרד בנוף ההשקות, האירועים ומדורי הבידור. היא נהגה לככב בכותרות ולהיות חלק בלתי נפרד מהתעשייה. אך בנובמבר האחרון היא הבעיה לעולם את בנה הבכור ונעלמה לעוקבים שלה, ובאופן כללי מסדר היום. אחרי אינסוף שמועות, היום במהלך סשן "שאלות תשובות" שערכה באינסטגרם שלה היא נשאלה האם היא חוותה דיכאון אחרי לידה והאם היא יכולה לחלוק טיפים להתמודדות.

"אני אשתף אתכן כשארגיש מוכנה את כל מה שחוויתי בחודשים האחרונים מאז הלידה" כתבה בפתיחות והוסיפה: "בטח שמתן לב שהפסקתי לעבוד ולפרסם דברים ורק עכשיו אני חוזרת לעצמי וגם לעבוד... עוד קצת ואשתף בהכל. מבטיחה". זו לא הפעם הראשונה שיפרח לוקחת פסק זמן, גם בתחילת 2023 כשהייתה בתחילת ההיריון היא חשפה כי היא עוברת תקופה מורכבת ואף סיפרה שבעקבות אותו משבר היא העלתה במשקל. כמה חודשים לאחר מכן סיפרה בתוכנית "דו"ח היומי" ברשת13 כי היא חוותה סוג של דיכאון, הרבה לחץ ולקחה הרבה על הכתפיים מה שגרם לה לקרוס אבל הראתה סימנים של התאוששות.